Japp. Nu verkat det som om uppsittningen fungerar och satan vilken cool häst jag har köptDuktig vovve! Är det nya hästen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Nu verkat det som om uppsittningen fungerar och satan vilken cool häst jag har köptDuktig vovve! Är det nya hästen?
O nej vad tråkigt att det var så, men skönt att du litade på din magkänsla och åkte in igen.Röntgade Gibbs i onsdags. Förändringar i framför allt vänster armbåge och höger bog, eventuellt OCD men veterinären var väldigt försiktig med att uttala sig eftersom hon inte kunde rasen, de är ju speciella med sin benställning. Vi har släppt lite på restriktionerna med resultatet att hältan kommer tillbaka precis när han ska resa sig upp efter vila, bara några små pyttesteg. Bilderna är skickade till ortoped på Strömsholm. Ska själv kontakta en ortoped som jag vet är duktig på corgis, och få ett utlåtande därifrån också.
Men ja. Där är vi nu alltså.
Min lilla valp.
Utbrända border collies är fantastiska
Tanthunden behöver både aktiveras lite mer än bara promenader och henne går det ju inte att ha lös alls och dessutom behöver hon nog bygga lite muskler i mitt tycke och uppvuxen med travhästar som jag är så tänker jag mig att släpa däck är lämpligt. Dock personbilsdäck då och inget traktordäck
Lurar också på att sätta upp nån typ av balans"hinder" för båda, nu har jag ju ytorna för sånt utanför dörren igen och spånar efter olika aktiviteter att roa damerna med, utöver spår, promenader och vanlig koppellydnad.
Valpen går ju att ha lös än, för hon har inte tänt till i jakten, så kom gärna med roliga tips som ska funka både för henne och för kopplad fauvetant