Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och kliar mig i huvudet efter samtal med min veterinär, som fått utlåtande från ortopeden. Ortopeden var inte orolig över boglederna, utan talade mest om ulna på vänster framben. Men han haltar på höger. Så nu vet vi mest ingenting. Jag har två tider inbokade den närmsta tiden, en hos Ashley på Väsby Vet nästa onsdag den 23:e och en hos Krister Julinder på Artrokliniken tisdag den 29:e. Här ska det jävlar i mig undersökas grundligt.
Väldigt tacksam över veterinären jag gick till, de har varit så otroligt tillmötesgående med allt, verkligen.
Fick sommarjobbet på Arken Zoo
På Överby?
Tyvärr inte, då hade jag bara haft 10 minuter dit så det hade varit grymt. Hamnar på Torp köpcentrum faktiskt men är såklart glad ändå
Men det är ju bättre. Där handlar jag ibland
På den inne i köpcentrumet eller den som är på citygrossidan? Jag kommer främst jobba inne på själva Torp. Pilla med fiskar, maskar och kräftor samt sälja en massa hundfoder, typ
Föredrar den på Citygross-sidan. Den är mer välsorterad och där kan man ta med hunden in och prova. Men på Torphuset är man ju oftare i andra ärenden
När börjar du?
Händer att jag handlar på båda, så då kanske vi sesPå den inne i köpcentrumet eller den som är på citygrossidan? Jag kommer främst jobba inne på själva Torp. Pilla med fiskar, maskar och kräftor samt sälja en massa hundfoder, typ
Händer att jag handlar på båda, så då kanske vi ses
Är inflyttad så inte konstigt om du inte har koll bor söder om Trollhättan så Överby är närmast men det händer att det blir Torp ibland om något måste inhandlas på typ Ikea eller biltemaJa det gör vi då kanske, jag har så dålig koll att jag inte ens hade en aning om att du fanns häromkring
Är inflyttad så inte konstigt om du inte har koll bor söder om Trollhättan så Överby är närmast men det händer att det blir Torp ibland om något måste inhandlas på typ Ikea eller biltema
Ett år ganska exakt nu!Hur länge har du bott här? Jag flyttade till Vänersborg december 2015 så är inte heller härifrån.
Igår hade hundarna bajstråkigt hela dagen, då jag hade fullt upp med sjuk tacka och massa lamningar. Kompenserar det lite idag. Konvalecenterna fick strosa runt och äta fårbajs en stund medan jag höll koll på en fyrlingmamma och hennes små.
Resten av flocken fick åka med till grustaget och simma. Joel hajade direkt vad det handlar om, Rost plaskade en hel del och Tidus tyckte det var onödigt blött
Splash!
Jag gav henne ett adoptivlamm, hon bände sig in i boxen till det andra moderlösa och fick två egna... Så nu har hon fyra. Men jag är där och stödmatar flera gånger om dagen, så hon är mest psykologisk morsa åt de två adoptivlammen (deras mamma fick tyvärr nödavlivas i samband med förlossningen).Oj fyrlingar! Är det vanligt?