Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och mina två (mest tanten) avbröt en misshandel på en tjej igår kväll. En man som slog henne med knytnäven, och när vi kom närmre hade han fått tag i en kvast och slog henne med kvastskaftet. Han avbröt när han såg oss, och jag fortsatte gå mot honom med hundarna framför mig (galet att göra såhär i eftrehand) Tanten morrade och "gjorde sig stor". (Lite häftigt ändå att de kan känna av situationer så! Hon märkte på mig att det var allvar, och då är ändå båda labbar, och älskar människor och mat est av allt!). Fortsatte gå mot honom tills tjejen hann undan, sen sprang vi in i trappen och ringde polisen.
Fy vad läskigt, och så jävla bra av er! Hoppas att det gick bra för tjejen.Jag och mina två (mest tanten) avbröt en misshandel på en tjej igår kväll. En man som slog henne med knytnäven, och när vi kom närmre hade han fått tag i en kvast och slog henne med kvastskaftet. Han avbröt när han såg oss, och jag fortsatte gå mot honom med hundarna framför mig (galet att göra såhär i eftrehand) Tanten morrade och "gjorde sig stor". (Lite häftigt ändå att de kan känna av situationer så! Hon märkte på mig att det var allvar, och då är ändå båda labbar, och älskar människor och mat est av allt!). Fortsatte gå mot honom tills tjejen hann undan, sen sprang vi in i trappen och ringde polisen.
Men vad obehagligt! Hoppas det gick bra för tjejen
Fy vad läskigt, och så jävla bra av er! Hoppas att det gick bra för tjejen.
Huliganen satte vi chip på ett par omgångar när han var ung, han var så blockerad att det inte gick att nå fram till honom med alla dofter. De kan bli lite eller mycket värre den första tiden med chipet, jag märkte aldrig det utan märkte bara när han upptäckte att det fanns mer att ha koll på än dofter efter tikar. När han blev äldre behövdes det inte längre så sista åren satte vi aldrig in något nytt chip.Får väl fråga här i nya tråden också
Är det någon som kastrerat med chip? Vill gärna höra om era erfarenheter
https://www.boredpanda.com/dog-bree...ebook&utm_medium=link&utm_campaign=BPFacebook
Vad tycker ni - stämmer det på er ras?
Labbe, ja stämmer rätt bra.
Visa bifogad fil 14263
Golden stämmer inte på min, men jag tror å andra sidan att inte att hon är så rastypisk alltid.https://www.boredpanda.com/dog-bree...ebook&utm_medium=link&utm_campaign=BPFacebook
Vad tycker ni - stämmer det på er ras?
Labbe, ja stämmer rätt bra.
Visa bifogad fil 14263
Jag har gjort det för snart en månad sen så kanske lite tidigt att säga så mycket Men veterinären sa att de tre första veckorna skulle testosteronproduktionen öka och iaf första veckan märktes det stor skillnad på min, han hade inget tålamod utan flög på de andra hundarna så fort de gjorde något som enligt honom var fel. Han blev alltså mkt värre mot hur han var innan men nu har han lugnat ner sig.Får väl fråga här i nya tråden också
Vi har gjort det, resultatet blev bra. Hunden blev lugnare än innan och efter 6 mån gick husse med på att kastrera.Får väl fråga här i nya tråden också