S

_Stina_

Jag ska få en liten Shar pei valp så jag måste ju hitta på ett namn till henne! Mamma och jag funderar på om hon ska heta Sally, men ni kanske har lite roligare namn att komma med! :D

Sv: Hundnamn

Måste bara säga att det är en kaxig liten dam så det ska inte vara något "mesigt" namn. Vi är dåliga på kinesiska och det måste vara lätt att säga. /Stina-mamma:D

Sally-då tänker jag på den där hemska psykologtanten som det gick om på tv förr. Urk! Jag skulle kallat den ngt tantnamn eftersom hon är så skrynklig..Biggan? Stentufft:D

Åhhhh, kan du inte lägga in en bild på underverket? De är nog de sötaste valpar som finns!! :love::love:

Yes,en lite peiare! Söt som socker men kaxig,pigg o nyter.Trodde väl aldrig att jag skulle falla för en dylik:o

träffade en shar-pei en gång som hette botox, jäkligt schysst namn :D

Jag har bestämt mig för att ha något av dom här namnen: Sally, Irma, Vera eller Gullan!:D Såå vilket är finast?:rofl:

Jag röstar oxå på Vera meen.. måste övertala mamma! Hon röstar definitift på Sally!:crazy:

Vera e klart ok! Kände en sån där skrynklig sötnos en gång. Hon hette nåt asiatiskt men kallades alltid för Skrynklan. Jätteglad vovve!
Lycka till med "bebisen"!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 021
Senast: MML
·
Övr. Hund Japp. Det är praktiskt med en enfärgad kull, då kan alla valpköpare få välja namn och trots det spara urvalet till veterinärbesiktningen :)
5 6 7
Svar
126
· Visningar
2 383
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 024
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
474
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka