Hundgrindar, vilka ska man välja?

K

Kastanje

Sitter och funderar på vilka grindar som är bäst. Någon som har erfarenhet av grindarna från k*-produkter? Såg att det var billiga men undrar hur de är i praktiken? Någon som har något annat tips om bra hundgrindar?
Är endast intresserad av diskussion angående hundgrindar, och inte en diskussion om man ska ha hundrgrindar eller bur, tack :).

Sv: Hundgrindar, vilka ska man välja?

Va menar du? :confused:
Ska du typ ha en grind så vovven inte kan tex komma in i köket. Eller menar du till valpar? Då funkar ju ett kompostgaller alldeles utmärkt.

Har alltid anvävt kompostgaller. 4 st till ett rimligt pris och lätta att sätta ihop. Tycker det har fungerat kanonbra.

Förlåt såg nu hur luddigt jag skrivit, skyller på att det var sent :laugh:. Jag menar hundgrindar till bilen. Tack ändå för alla andra svar. Hur är det får jag skriva ut helt vilket märke jag menar när jag skriver om olika produkter? Har inte så stor koll på hur de reglerna funkar.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 396
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 741
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 254
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 293
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka