Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För att bli just fysioterapeut så måste du ha tidigare examen i tex massage eller veterinär utbildning. Jag kommer att påbärja min utbildning i Augusti till hundmassör, och fortsätta sedan som fysioterapeut
Fast jag har varit i kontakt med Ängsl*ckan Friskv*rd
(vet inte om man får skriva ut hela namnet),och i deras utbildning får man ju hela "paketet" ,de krävde iaf inte ngn annan form av utbildning innan ,har fått deras prospekt och den verkar ju väldigt bred och heltäckande!! Börjar bara tvivla på om jag klarar det, har ju inte "studerat" på många herrans år....
Ah, jag har själv tittat på den utbildningen vid ett tillfälle..men en fågel viskade i mitt öra att den inte var superseriös. Jag vet dock inte säkert!
Jag går Equicares hästfysioterapeut och de utbildar även hundfysioterapeuter. Jag upplever utbildningen och lärarna som väldigt seriösa och kompetenta. Som jag uppfattar det så innehåller den utbildningen hela paketet. Gå in på deras hemsida och ta hem prospekt eller ring och fråga dem.
Equicares hundfysioterapeututbildning drivs från och med årsskiftet av just de som jag varit i kontakt medIngen som gått utbildning som kan berätta lite om den?
Hundavel & Ras
Hej!
Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :)
Kan...
Hästmänniskan Senaste jag köpte, om jag inte räknar shettisarna, var det en kompis som tyckte jag skulle ha. Jag hade inte ens tänkt köpa häst när hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.