B

Bullie

Finns någon av er på andra hundforum oxå? (Då kanske man redan "känner" varandra)

Mig hittar man för jämnan på Allt om Hundar (Cam heter jag där). Läser ibland lite på Mera Hund (heter Camilla där) men skriver sällan. Är faktiskt medlem på Vovve också men det blev aldrig något av det medlemsskapet, tyckte att forumet var så rörigt att jag gav upp vid första anblicken :o.

Heter Dentaku överallt, läser mycket på Vovve och AoH, men skriver inte så mycket (än!), eftersom jag inte har hund (än!!, där också :))

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 795
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 702
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 839
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka