• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Bullie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 168
B

Bullie

Finns någon av er på andra hundforum oxå? (Då kanske man redan "känner" varandra)

Mig hittar man för jämnan på Allt om Hundar (Cam heter jag där). Läser ibland lite på Mera Hund (heter Camilla där) men skriver sällan. Är faktiskt medlem på Vovve också men det blev aldrig något av det medlemsskapet, tyckte att forumet var så rörigt att jag gav upp vid första anblicken :o.

Heter Dentaku överallt, läser mycket på Vovve och AoH, men skriver inte så mycket (än!), eftersom jag inte har hund (än!!, där också :))

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 140
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 470
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 411
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka