Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det fanns ett hundfik där ni fick ta in era hundar, fika tillsammans med kakor åt er och hundgodis åt vovvarna - skulle ni gå dit då?
Fast du, det finns ett hundcafé i stockholm
Ligger i Vasastan, god kladdkaka
http://www.himmelskahundar.se/files/index2.html
*kanelbullen som gärna fikar nån gång*
Jag gillar inte allt tjafs de pysslar med, men fika där kan jag tänka mig ibland när det krisar.
*knapplån*
Det är ju en helbra grej. Nu för tiden slipper du lämna hunden hemma bara för att du ska in till stan! I stort sätt alla butiker välkomnar en väluppfostrad hund in i butiken och vill man ta en fika så är det ju super med ett café som låter dig ta med hunden in. Det stämmer att det inte är tillåtet med djur i livsmedelsbutiker men dom har fått någon slags dispens. Finns 4 hundcafé i sthlm.
*knapplån*
Det är ju en helbra grej. Nu för tiden slipper du lämna hunden hemma bara för att du ska in till stan! I stort sätt alla butiker välkomnar en väluppfostrad hund in i butiken och vill man ta en fika så är det ju super med ett café som låter dig ta med hunden in. Det stämmer att det inte är tillåtet med djur i livsmedelsbutiker men dom har fått någon slags dispens. Finns 4 hundcafé i sthlm.