Hunden på Långholmen...

Sv: Hunden på Långholmen...

Ja, hunden bor nu hos ett jourhem i Uppsala i väntan på utredning. Frågan är väl om det är någon idé att omplacera hunden, eller om man borde låta den somna in...

Ja, hunden bor nu hos ett jourhem i Uppsala i väntan på utredning. Frågan är väl om det är någon idé att omplacera hunden, eller om man borde låta den somna in...

Hade någon av mina papilloner attackerat någon på det viset, även om de inte hade kunnat orsaka speciellt stora skador, så hade det definitivt blivit det senare alternativet.

Jätteskönt tycker jag och det var verkligen inte en dag för tidigt! Nu kanske man vågar sig på hundpromenader på Långholmen igen.

Jag hoppas på att hunden dessutom får en bra rehabilitering, en ansvarsfull ägare och ett bra liv framöver.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 919
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 583
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
26 210
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Guldfasanerna