Hunden kissade i min säng

Sonic76

Trådstartare
Jag fick hem en 7 år gammal til idag och nu ikväll upptäckte jag att hon kissat i min säng.
Till saken hör att jag råkade bli hundvakt åt en flatte samtidigt och han är rätt på.
Hon är en ganska nervig hund fast ändå lugn så funderingen är väl mest om det är stress?
Tanken är att hålla henne ute från sovrummet tills flatten åkt hem.
Hon är väl rastad under dagen :)

Kan ju fråga förra ägaren, men kan de göra sånt innan blödningen kommer?
Är ju uppväxt med hundar men vissa saker förtränger man gärna :)

Jag fick hem en 7 år gammal til idag och nu ikväll upptäckte jag att hon kissat i min säng.
Till saken hör att jag råkade bli hundvakt åt en flatte samtidigt och han är rätt på.
Hon är en ganska nervig hund fast ändå lugn så funderingen är väl mest om det är stress?
Tanken är att hålla henne ute från sovrummet tills flatten åkt hem.
Hon är väl rastad under dagen :)
Du vet inte om hos kissade medans hon låg där eller bara gick dit och kissade?
Min tik kisade ner sig i sängen i den åldern vilket berodde på nån typ av urinvägsinfektion /lindriga problem med livmodern

Jag ska boka in en vet besiktning på henne så får de kolla henne.
Har varit lugnt i natt.
Hon och den andra hunden sprang runt i lägenheten och då hände det.
Så jag tror det lan vara stress.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 723
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 605
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 098
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 581

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka