Hundbur till vovlo v70

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Yoggi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 090
Y

Yoggi

Det känns som en djungel att hitta en bra hundbur till bilen, och de skiljer sig en hel del i prisklass. Vad har ni för hundburar till era hundar, var är de inköpta och vad kostade de?
Skulle helst vilja ha en bur som täcker hela bagageutrymmet, blir det för stort till en hund? (golden).
Tar tacksamt emot tips!!

Sv: Hundbur till vovlo v70

Jag har En stor hundbur i våran V70 som Salukin sitter i sen en mindre där små hundarna sitter i och det är boggy hundburarna in köpt på granngården för Samanlagt 1600:-.

Det med burar är väl säkrast att inte ha för stora tro jag För om man skulle vålta och så är det inte lika stor utrymme för hunden att suttsa runt i och så med. Sen visst när man åker endå så kanske det är skönt med en större bur med men jag tror endå att han skulle klara sig Med doggman's Stora hundbil bur. Den kan jag iaf rekomendera! Går på en c 1000:-

Det har suttit schägrar och allt i den utan att den har varit för trång, Så den ska nog passa din golden med:)

Sv: Hundbur till vovlo v70

Jag köpte min bur till V70 för ca 5000.. Kommer inte ihåg från vilken sida jag beställde den. Köper du begagnat så blir det ju betydligt billigare:)

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
712
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 590
Senast: tanten
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 779
Senast: Derivata
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 828
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka