Hundbur till Subaru xv 2014

Lucta

Trådstartare
Är det Nån som har en Subaru Xv som kan dela med sig om vilken hundbur ni har? Jag behöver köpa en bur, men med tanke på det trånga bagage utrymmet samt tröskeln så verkar utbudet litet. Allra helst skulle jag vilja ha en dubbelbur men det verkar inte så enkelt. Hunden den ska vara till är en springer spaniel tik. Har hittat några enkelburar som verkar passa, men vill gärna höra era erfarenheter😃

Robust tillverkar måttanpassade burar till alla bilmodeller, du behöver inte mäta själv, bara uppge bilmodell så fixar de 😊

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 410
Senast: Migo
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 146
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 054
Senast: Lazio
·
Hundhälsa Vi har en kastrerad hanhund född i november 2006. Han är alltså snart 8 år gammal. Han kastrerades sommaren 2010. Vi köpte honom som 8...
2
Svar
29
· Visningar
13 650
Senast: ISABEL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar