Hundbuketräff i Stockholm

AraSlei

Trådstartare
Vi är några stycken som pratat lite om en hundbuketräff i Stockholm, tyckte att det behövde en egen tråd!

Vad säger vi om det? :)

Är det någon som har förslag på tid eller plats?

Jag träffas gärna i början av februari någon gång :)

Vi är några stycken som pratat lite om en hundbuketräff i Stockholm, tyckte att det behövde en egen tråd!

Vad säger vi om det? :)

Är det någon som har förslag på tid eller plats?

Jag träffas gärna i början av februari någon gång :)

Jag kommer gärna! Söndagar så är vi på kurs mellan 13-15. Men annars kan vi alla lördagar. :)

Vilken enastående tråd! Är absolut på. Gärna i februari, min bror gifter sig dock lördagen den 6:e feb så då kan jag inte.

Vilken enastående tråd! Är absolut på. Gärna i februari, min bror gifter sig dock lördagen den 6:e feb så då kan jag inte.

Jag kan inte heller den 6/2, då ska vi söderut på 30-årskalas..

Ska vi göra en lista med datum? Så får man fylla i när man kan och/eller lägga till datum som fungerar?

13 februari
AraSlei, kan både fm och em

Jag vill gärna vara med! Har dock allmänt svårt att planera pga bebis på väg men beroende på dag/när den behagar komma/vad vi gör så :) För min del funkar alla dagar lika bra typ.

Fortsätter fylla på :)

13 februari

OTCA, kan från kl 12 och framåt

14 februari
OTCA, kan både fm och em

20 februari
OTCA, kan både fm och em

21 februari
OTCA, kan från kl 14 och framåt

13 februari
OTCA, kan från kl 12 och framåt

14 februari
OTCA, kan både fm och em

20 februari
OTCA, kan både fm och em

21 februari
OTCA, kan från kl 14 och framåt

Jag har ju ingen hund just nu. Men jag är inte bitter.

Och jag vet att jag kan fjanta in utan hund, men det vill jag inte eftersom jag skulle börja böla då.

Jag har ju ingen hund just nu. Men jag är inte bitter.

Och jag vet att jag kan fjanta in utan hund, men det vill jag inte eftersom jag skulle börja böla då.

Men vi är ju flera som har mer än en hund, du får gärna gå med Otis om han är här då :)

(och det är helt okej med böl, det ska t om bli lite varmare så att man slipper frysskador på kinderna)

Men vi är ju flera som har mer än en hund, du får gärna gå med Otis om han är här då :)

(och det är helt okej med böl, det ska t om bli lite varmare så att man slipper frysskador på kinderna)

Gulle dig:love: jag får fundera på saken, är så himla blödig än och tjuter bara jag ser en hund. Lite lagom instabil:D

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 625
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
917
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 870
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?