hund på jobbet?

Z

zagazid

Fråga till er som har eller fortf. jobbar som anställd på ngn sorts hästverksamhet, främst er som kanske tänkt jobba ngt år el så innan ni vill göra ngt annat (t.ex läsa vidare), & som har hund. Hur var det när ni sökte jobbet, får ni lov att ta med hunden under tiden ni bor & jobbar där? Varierar förstås från ställe till ställe, men skulle ändå vilja få en liten vink till hur det är.

Tacksam för svar! /Anna

Sv: hund på jobbet?

För mig var det inga problem förutsatt att min hund gick ihop med deras två hundar.
Nu rök dom iofs ihop första gången de träffades, men det lugnade ned sig. :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 990
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 686
Senast: Farao
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 445
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar