Hund för allergiker

L

Lactris

Jag har en hund som allergiker tål :) Det är jättelustigt men vi har en som är allergisk mot hundar i släkten och han kan kela hur mkt som helst med henne utan att han får en allergiattack eller vad man kan kalla det. Hon är blandning mellan border Collie (mycket), Schäfer (lite) labrador (lite) och någon mer

Sv: Hund för allergiker

C.... JAG TROR INTE ATT alla ALLERGIKER TÅL DIN HUND.. ojsan (kaps look) ne men amanda är allergiskt mot hundar emn inte mot henne Whippet men mot Lady (schäfer/labbe/dobber/rottis) så får hon allergi anfall.. det är nog från person till person! hund till hund

Ja visst är de så.
Jag är själv hundallergiker. Tål vissa hundar bättre än andra men de varierar ju från person till person.

Vissa allergiker tål vissa hundar, men oftast brukar det vara ex. Pudel, lagotto, bichon raserna, pumi m.m

Jag som bara är lite överkänslig tål inte farmors schäfer!

Så är det säkert men det är iaf väldigt bra för att han som är allergiker bor nära där Meija bor då och han träffar nästan henne varje dag

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 829
Senast: ildiko
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 323
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 537
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar