Hund 2009!!! :)

Sv: Hund 2009!!! :)

Du måste ha missat mina labbar :D för även om min äldre är i "sport-hull" så är hennes dotter slimmad som en elitidrottare! (Dvs hälften så stor som utst.labbarna!!)

/Swat

*KL*

För oss som är nya i klass 3 var agilitybanorna svåra och vi diskade oss i båda loppen men jag är väldigt nöjd ändå framförallt med hopploppet som gick bra sånär som det där extra hopphindret vi tog som inte var med på banan ;). Agilityloppet blev det lite väl många fel i men efter att både jag och hunden varit på mässan i över 9 timmar och klockan var över 19.30 förstår jag att både jag och hunden hade lite hjärnsläpp (mest jag :D)

Vi hann stå lite i rasmontern också och så provade Milla gå på ett löpband och fick ett blinkande koppel för sin insats :D

Resten av dagen gick vi bara omkring och tittade, jag stannade såklart till vid boxrarnas rasmonter och gosade ordentligt med en härlig liten tik som fanns där! :love: och så stod jag givetvis och dreglade bland shih-tzus och papillons :love:.

Hade min röda rosett, men inte fasen kom det fram någon som hälsade?! PFFT! :mad: :devil:

Vilken dag var du där?

Jag & Doris var där på söndagen, men hann knappt se nåt annat än boxrar, hehe.

Hon fick en 1:a och blev 4:a i konkurrensen så jag är SÅÅ stolt :banana:.

Jag var där på lördagen, hade gärna varit där på söndagen men åkte ju med familjen upp för att syster skulle ställa sin sällskapshund så det skulle ju bli lite krångligt!

Träffade du Arwens uppfödare? Grattis till resultatet, hon verkar vara så himla snygg din Doris men jag har nog inte sett en enda helbild på henne :p.

Jag var där på söndagen, hade en jättetrevlig dag och är riktigt nöjd med min knasboll. Ok att han inte beter sig perfekt hela tiden, men överlag är jag riktigt nöjd med hur bra han skött sig och vad kan man mer begära av en 9 månaders?

Nää jag vet, jag letade efter två tjejer med snygga labbar, men jag gick ju förbi först vid ett halv två snåret, så ni kanske hade åkt hem...

Attans!! Ja klockan två då var vi tillbaka ute i skogen där vi hör hemma :D

Har en bild på min tiks dotter som jag skall försöka lägga upp. Tyvärr är den tagen framifrån...men bättre än inte alls!

/Swat

Jag tittade faktiskt efter nån med en stor rosett, men jag såg ingen, men så stod jag mest vid coton-ringen fram till halv 12, sen blev jag ivägsläpad runt halva mässan för att titta på andra raser

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 399
Senast: ufot
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 008
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 564
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 316
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Rehabtid dragna tänder