Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Orkar inte leta i den gamla tråden, vad ville du att hästen skulle ha för färdigheter för att få stå på ditt center?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Mitt sto har 1045 i färdigheter, 294 i dressyr. Är det ok för ikväll? Kan höja upp henne över 300 om du vill?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Woho! Vad duktiga vi är på att avverka trådar. ;)

Jag missade min enhörningsbetäckningstid (vilket långt, fint ord!) med två minuter idag. :( Jag som satt beredd och hade tre ston framme som skulle betäckas och så helt plötsligt så hade tiden passerats utan att jag märkt något. Attans... Det känns som att det visst är bra att ha de där enhörningarna, även om jag inte satsar på enhörningsavel i vanliga fall. Men det verkar alltid dyka upp något i eventen som innefattar enhörningar.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*KL*
Nu är det bara tre hästar kvar innan man är på elitnivån, och jag har bara köpt en joker :D Hur går det för en andra?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

räknat ut att jag behöver 5 jokerhästar, så om 5 dagar är jag på elitnivån :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Så tänker jag också, orkar inte satsa på enhörningarna men det är bra att ha för eventen så jag avlar lite då och då när andan faller på :p

Kl
Skit också, kom precis på att jag glömde anmäla till Grand prix :cry: Eller jag anmälde nog en häst till western iaf... Suck.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Skit också, kom precis på att jag glömde anmäla till Grand prix :cry: Eller jag anmälde nog en häst till western iaf... Suck.

:eek:Jag glömde visst också igår! Skit också, hade mycket att göra så glömde bort det visst. Fan, fan, fan...:mad: Hatar att behöva vara utan fontänen:(
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag är klar med elitnivån i morgon, att spendera en del equus går bra, men att köpa en joker för 10 pass :eek:, där går gränsen Så snart står det en Venus i mitt stall :p.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Knapp

Nej fy vad jag är dum! Hjärnsläpp totalt. Skulle göra en häst till elitnivån, en odödlig häst över 50 år, bara det att jag satt och åldrade upp en dödlig häst för jag trodde det stod det. Så nu har jag slösat 3 svarta orkidéer och en himla massa åldrandepoäng och så var det en odödlig jävel man skulle ha:mad:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nu har jag iaf odrnat 2 av hästarna på Elit, så imorgon borde jokerhästen komma på gudomlig/speciell-häst målet och då får jag Venus:) Ovanligt snabbt avklarat event det här:)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Så gjorde jag förra veckan... Var inne och tog hand om min häst som går galoppdelen i GP men så hände det något och jag stängde ner datorn utan att anmäla... Så jag är utan fontänen den här veckan, sjukt irriterande! :mad:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl

Någon som har en gammal Grand Prix-häst som de vill sälja till mig och som jag kan offra i eventet? :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*KL*
Nu är det bara tre hästar kvar innan man är på elitnivån, och jag har bara köpt en joker :D Hur går det för en andra?

Orkar inte engagera mig i detta event...Har släppt några hästar men har alldeles för få så jag skulle inte få nån kvar när det var slut :p och jag vill inte köpa massa hästar heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
915
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
33 956
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp