Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

Nu har det blivit andra smärtor.
Eller jag får en stark menssmärta som håller i ca 20-30 sek. Sen är det hellugnt i ca 5-10 min, sen kommer det igen.
Värkar?? :eek: Ska de vara så korta??

Har den sidan som bokmärke :D

Men det känns ingenting i ryggen eller annanstans i magen, bara på samma punkt hela tiden... vad svårt det är att veta om det är förvärkar eller riktiga! :eek: Speciellt när man inte haft några känningar alls innan...

Jag hade bara ont som ett leende från höftben till höftben, om du förstår hur jag menar, under mina tidiga värkar.

Haha märks det att jag försöker få det till falsklarm? :D
Trooor dock att det ska göra lite ondare, men ska avvakta lite och se. Ska strax ta en alvedon och krypa ner i sängen och kolla på körslaget, så svimma inte om jag försvinner plötsligt :p

Alltså förvärkar har man inte i v 41+2 :D Då är det mer eller mindre på g! :banana:

Jag hade samma som kpist, hade aldrig i ryggen och de gjorde inte speciellt ont (förrän sen). Varmvattenflaskan räckte gott och väl åt mig!

Skillnaden förvärkar/riktiga värkar var för mig att förvärkar försvann av vila och riktiga värkar gjorde dubbelt så ont om jag försökte ligga ner!

Jag tror ungen är redo att komma ut nu, har du tur hinner du ändå se matchen imorgon :D

Kl.
Vart är Xandoor?
Hon har inte varit inne på ett dygn!
Föder hon?
Pepp pepp till henne isf :bump::banana::bump::banana:

Och nu borde väl körslaget vara slut va? Jag tror vi har minst en bukebebis extra antingen inatt eller imorrn bitti! Jag hoppas för xandoors skull att det är på g för henne också!

Körslaget slutade för ett par timmar sedan... :)
Jag tror också att det kommer en bukebebis närmsta dygnet :D

Nä sådan tur har jag inte.
Benen är tjockare än någonsin, har en enorm huvudvärk och illamående.
Har haft en molande värk i ryggen i går natt och nu i kväll. Men det händer inget mera.

Var ute o krattade löv i går, tänkte att det skulle sätta igång men straffet för det är att jag har enormt ont i bäckenet och fogarna idag, kan knappt gå.

Jag som ville att det skulle bli en oktober bebis, men får sikta in mig på en november bebis istället så jag får väl hoppa över till vinter mammorna nu.

Men men, det sägs ju att det föds fler barn de dagar det är fullmåne och det är det ju tydligen nu på måndag. Så vem vet kanske händer nåt då, kan ju hoppas det iaf.

nu finns det nog inget tvivel om att hon har fått åkt in. :eek:

åååååh, gud så sjukt spännande!

Gud så spännande, har voltis någon bukerapportör?

/lingonben som tycker det är jättespännande med nya bebisar och därför smyger i allas trådar :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka