Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En fråga till er som har fått.
När era mammor väntade er. Fick de er på bf eller hur många dagar före eller efter bf fick de ? Och har ni fått som era mammor ?
Är bara nyfiken då det sägs att gick tex ens egen mamma över så går man själv över oxå.
Lite svamligt men hoppas att ni förstår vad jag menar
Min mamma gick över ca två veckor med mig och drygt 3 veckor med min bror innan hon blev igångsatt. Med lillasyster kom det igång av sig själv 8 dagar över tiden.
Mamma fick mig 3 dar innan BF.
Hat tre syskon med och två av dom kom försent för en av systerna fick dom sätta igång 2 veckor innan för att hon skulle bli för stor annars.
Det som är konstig är att alla i våran släkt har bara fått stora barn och min bror som nog var stört vägde 5.8´när han kom ut och var 58 lång men jag var den första som fått en liten normal tjej på 3.2, det tycker jag e lite udda hehe
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.