Sv: Höstmammorna 2009
Japp nu är kylen fylld! Även köpt lite ingredienser om jag får lust att baka lite under veckan, nu när jag tänkt hålla mig inne hehe.
Ska till stallet på onsdag bara, enda inplanerade!
(med 4 tjejer som väntar på sms om de måste ut och mocka istället för mig hehe, skönt med backup!)
Var ute i stallet också innan handlingen, tycker det är så skönt att mocka och pyssla lite där ute i lugn och ro, är ju nära hem om ngt skulle "hända"
.
Träffade på massa jobbarkompisar när jag handlade, och alla är sååå nyfikna och undrar om bebis kommer snart. Lovat att skicka bilder och info som de kan sätta på anslagstavlan
Är hyfsat ny på jobbet, så graviditeten har gjort att många tagit kontakt och jag redan lärt känna många (ca 200 anställda så stort ställe)! Då minns de en bättre också, hon med bebis i magen liksom
Ja svårt det där med storlekar, man vet ju inte hur stor bebis är.
Jag har ytters få plagg i 50, några i 56 och sen några i 62. Så ngt bör ju passa. Ropade ju in en fleeceoverall på tradera i går, stl 56. Så billig så gör inget om den inte passar så länge (stalloverall hehe). Nästa overall är i 62, så den bör passa om ett tag sen.
Läängtar tills bebis är ute så man kan shoppa "ordentligt"