Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

Hehe tänkte just samma sak: åååh nu har lillcomfort kommit! Men icke :p
Nu har vi väntat tillräckligt länge tycker jag :banana:

halleluja!!!! :banana:

"efter en förlossning från helvetet så fick comfort äntligen sin lilla tjej i natt kvart övet ett!"

detta lilla, men ack så glädjande, besked fick jag på telefon 03:33:44 inatt!! :bump:

GRATTIS COMFORT!!!!!

Jaha Xandoor, bara vi två kvar då!! :eek: Läskigt vad tiden har gått fort!! Vi är ju liksom sist på listan!! :D

Jag tänkte använda en av mina mammor jag varit rapportör till själv, att ha som min rapportör. Har ju redan deras nummer lagrade liksom hehe.
Xandoor, hoppas du har en också när det väl är dags! :idea:

I morse smålog min sambo och berättade att han vaknat tidigare på morgonen och legat och "lekt" med bebisen i magen. Lade handen på min mage, buffat och fått svar. :love: Man blir lite rörd då!

KL
Tack alla och stort grattis till er andra som fått!
Vi har fått världens underbaraste tjej som är hur snäll som helst :love: Hon är helt gudomlig! Vi börjar äntligen landa lite här hemma och komma in i rutinerna, men jag är fortfarande ganska tagen sen förlossningen.
Det var en väldigt snabb och komplikationsfri förlossning, men en smärta från helvetet och lustgasen och epiduralen blev mina bästa vänner. Men så fort jag fick upp henne på bröstet så var det ju helt klart värt det :love:
Kommer massa bilder sen, har bara inte hunnit ladda upp dom!

Vad roligt att höra ifrån dig och att ni mår bra! :idea:
Och bilder, det ser vi verkligen fram emot!! (det är ju höjdpunkten på det hela hehe). :banana::banana:

Xandoor: hahaaaaaaaaaaaaaaa, bläddrade i en gammal tråd och vet vad du väntar för sort i magen! :banana:

KL
Grattis Comfort!

Ännu en pingla i hösttråden :D.
Vilka tjejträffar vi skulle kunna ha sen :p.

Jaha Xandoor, bara vi två kvar då!! :eek: Läskigt vad tiden har gått fort!! Vi är ju liksom sist på listan!! :D

Jag tänkte använda en av mina mammor jag varit rapportör till själv, att ha som min rapportör. Har ju redan deras nummer lagrade liksom hehe.
Xandoor, hoppas du har en också när det väl är dags! :idea:

Ja tiden den går. Är väldigt nära nu :)
Hur går det för dig, har du några känningar ?

Igår var en jätte jobbig dag. Hade sådana sammandragningar hela dagen kvällen. Även i natt har det varit jobbigt med sd. I morse så spydde jag och jag har en sådan huvudvärk och hög puls. Misstänker att det har med blodtrycket att göra.

[QUOTE
Xandoor: hahaaaaaaaaaaaaaaa, bläddrade i en gammal tråd och vet vad du väntar för sort i magen! :banana:[/QUOTE]

Haha, det hade jag glömt att jag hade skrivit det där :rofl:

Usch du verkar ha haft det jobbigt, hoppas för din skull att du får föda före mig!
För jag mår... precis som vanligt :p.
Har varit jättehård i magen men det släppte i går. Själva magen (liksom hela) har också varit hård och spänd men i dag känns det bättre igen.
Bebis håller sig lugn, men jag känner att h*n finns där :D
Lite seg och trött men inget utöver det vanliga. Så känns iaf som att det kommer dröja ett tag till.

Åhhh grattis Comfort!!! :bump: :banana: Ser fram emot att se underverket!

voltis äh jag tycker ni ska skynda på lite nu så det blir vår tur någon gång :D

Jag tycker att du ska klämma ut bebis lite tidigare.;)
Det är ju så spännande att se vad det blir :bump:.

Haha har lite nojja för det faktiskt nu, att vattnet ska gå nästa vecka typ i en affär eller så :D.
Så på måndag ska jag storhandla och inhandla det sista som behövs till bebis, sen ska jag hålla mig från folksamlingar ;)

Hehe, ungefär så kännde jag kvällen innan Molly kom också :p.
Ville bara isolera mig tills bebisen skulle komma.
Tur att jag slapp isolera mig så länge :D.

Å andra sidan är jag en sån människa som tycker om att vara ensam, så jag fick lite panik då jag kom på att jag kanske inte skulle få vara helt ensam hemma på länge.
Skickade iväg sambon på fest, strax efter att han kom hem hade värkarna startat lite lätt.
Tur att han knappt hade druckit något så han kunde köra mig till förlossningen på morgonen :grin:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka