Sv: Höstmammor 2010
turbofling: Det kan inte vara att hon växer mycket just nu? Killen här hemma har haft grinperiod nu en halv vecka och blivit ledsen när man tar i honom, han hade vuxit väldigt mycket på längden nu har det visat sig, så han har nog haft lite växtvärk för nu är han gladare i gen...
Chrissie 78 Det låter spännande med huvudet under vattnet
Sist körde han halva huvudet under vattenytan, ser så roligt ut för han har ögat öppet fast huvudet är under vattnet.. Får tjuvlyssna o se om där är någon Tea i morgon, det är ju två grupper på onsdagen. Vi har parerat in klockan 13 (bara för att hamna mitt i middagssovningen
) Algot är rätt läcker för han har börjat stirra på folk, och förra onsdagen stirrade han med stora ögon på bebisen som låg i vattnet bredvid honom i ringen. Hade han varit större hade det nästan varit pinsamt
Jag har kollat runt lite här hemikring och det finns tyvärr ingen öppen förskola, tänkte jag ska höra med kristianstad kommun om man kan komma till deras fast man inte bor i kommunen, annars har de babycafé på barbacka har jag sett.. får se när han blir lite äldre om jag ska åka dit och fika någon dag.. Affärerna är inte så bra i längden
Tårna har Algot inte hittat ännu, men snart hamnar de nog med i munnen, han har börjat få tag på filten han har i babyskyddet med o sutta på. Annars kör han in knytnäven och suger på knogarna eller handleden, Väldigt spännande
*kl*
Har varit på BVC idag och 3 månader och en vecka gammal väger Algot 6250g och är 61 cm lång. Han har fortfarande inte blivit vaccinerad och fått sin första spruta, den väntar vi med till den 28 februari. Förra veckan var han så förkyld och nu har han varit hängig med sina eksem så jag har velat vänta till han är helt 100. Vi fick en remiss till barnkliniken för hans hudbesvär och grönt ljus att fortsätta bada och det var skönt!