Finns tvillinggrupp på fejjan, Vi som väntar tvillingar 2022, om du inte redan sett denVad roligt, grattis!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns tvillinggrupp på fejjan, Vi som väntar tvillingar 2022, om du inte redan sett denVad roligt, grattis!![]()
Fast vad som inte framgår i den gruppens presentation är att den faktiskt inte vänder sig till de som väntar tvillingar 2022 utan specifikt till gravida mammor som väntar tvillingar 2022. Pappor och andra varianter av medföräldrar är inte tillåtna där.Finns tvillinggrupp på fejjan, Vi som väntar tvillingar 2022, om du inte redan sett denTack!
Okey, jag har nog inte läst så noga i och med att jag själv är mamman.Fast vad som inte framgår i den gruppens presentation är att den faktiskt inte vänder sig till de som väntar tvillingar 2022 utan specifikt till gravida mammor som väntar tvillingar 2022. Pappor och andra varianter av medföräldrar är inte tillåtna där.
Det finns inte att läsa, utan man förutsätts förstå det själv när ansökan blivit avvisad några gånger.Okey, jag har nog inte läst så noga i och med att jag själv är mamman.
Vad tråkigt! Familjer idag ser ju olika ut!Det finns inte att läsa, utan man förutsätts förstå det själv när ansökan blivit avvisad några gånger.
Jättetråkigt, så var det i min tvillinggrupp också och jag fattar inte varför. Några pappor gick ihop och skapade en egen grupp men enligt min sambo var det inte särskilt mycket aktivitet, mest pappor som skrev att det var så enkelt att ha tvillingar och min sambo blev efter några nätter utan sömn så provocerad att han gick urDet finns inte att läsa, utan man förutsätts förstå det själv när ansökan blivit avvisad några gånger.
Stort grattis till tvillingar! Så kul!Kul! Vad var det som gjorde att den känns mest intressant?
Vi kör, min vana trogen, rätt hårt på Blocket även kring detta. Köpte vagn i torsdags... och igår. En dubbelvagn i torsdags, med två liggdelar, två åkpåsar, två regnskydd, två sommarhuvar, två sittdelar, två babyskydd med två klickplattor och två adaptrar till barnvagnen. Och ett "tomt" enkelchassi av samma modell igår, vi tror att den flexibiliteten blir värdefull.
Totalt 7 tkr för grejor som skulle kostat närmare 35 nytt.
Ja, vi har alltså dubbellott...![]()
Grattis! Roligt att vi blir fler. Skönt att KUB såg bra ut!Jag smyger in i denna tråden jag också. Väntar en trea, vi var på KUB idag och allt såg bra ut så vi tror väl att allt ska gå vägen. Bf 31/10.
Jag ska gå på fyra veckors semester sista veckan i juli, sedan två veckors föräldraledighet innan beräknat bf 9/9, hoppas det ska fungera braKänner igen det där med att sambon får höra en del...skulle tro att min är rätt trött på mig stundtals.Jag har mått ganska bra fysiskt denna graviditeten men just nu är jag vansinnigt trött. Somnade t.o.m på jobbet igår under en mindfulnessövning, pinsamt värre. Får kanske köra ett hb nästa vecka men jag äter Niferex ett par gånger i veckan och har legat rätt hyfsat innan så jag tror bara att den lille krabaten växer extra mycket just nu.
5 veckor till examen, sen blir det jobb. Hur länge planerar ni andra att jobba?
Härligt grattis till kommande examen!Känner igen det där med att sambon får höra en del...skulle tro att min är rätt trött på mig stundtals.Jag har mått ganska bra fysiskt denna graviditeten men just nu är jag vansinnigt trött. Somnade t.o.m på jobbet igår under en mindfulnessövning, pinsamt värre. Får kanske köra ett hb nästa vecka men jag äter Niferex ett par gånger i veckan och har legat rätt hyfsat innan så jag tror bara att den lille krabaten växer extra mycket just nu.
5 veckor till examen, sen blir det jobb. Hur länge planerar ni andra att jobba?