Är vi fler som äter medicin mot illamående?
Fick precis mer lergigan utskrivet och började räkna lite (läs sura
) läkaren skriver ut 3 burkar varje gång och tar 100 kr per gång. Igår kräktes jag säkert 5 gånger trots full dos… vid full dos räcker burken 7,5 dag. Har försökt dra ner på medicineringen men blir dålig direkt.
Har varit inne och fått dropp pga uttorkning, nu börjar de vara bättre äter och får behålla det men kräks en hel del därimellan.
Är nu i vecka 24. Varför kan inte läkaren skriva ut tabletter så de räcker hela graviditeten när den inte går på högkostnadsskyddet. I vecka 38 kommer jag ha köpt medicin och betalat läkare 6 650 kr för besväret
skickade en fråga till dem på 1177 får vi se
Jaja man får se de positivt 6000 kr för att slippa vara sjukskriven är rätt billigt iofs!
Fick precis mer lergigan utskrivet och började räkna lite (läs sura
Har varit inne och fått dropp pga uttorkning, nu börjar de vara bättre äter och får behålla det men kräks en hel del därimellan.
Är nu i vecka 24. Varför kan inte läkaren skriva ut tabletter så de räcker hela graviditeten när den inte går på högkostnadsskyddet. I vecka 38 kommer jag ha köpt medicin och betalat läkare 6 650 kr för besväret
Jaja man får se de positivt 6000 kr för att slippa vara sjukskriven är rätt billigt iofs!