Har inte skrivit här på ett tag, men följt er i tråden! Min lilla tjej blev 3 månader igår
hon är så underbar
var tog tiden vägen liksom?
Första 6-7 veckorna var väldigt enkla, hon åt, sov å va nöjd mest hela tiden. Kom igång bra med amningen, tacksam för det! Sen fick hon besvär med magknip, lagom tills pappa skulle genomgå en stor operation.. Första veckan va tuff, ffa för psyket då lilltösen i princip knappt skrikigt tills dess. Det gjorde ont i hjärtat att inte kunna trösta liten. Kände mig värdelös som mamma!
det har successivt blivit bättre, men däremot tycker jag inte amningen funkar lika bra. Hon börjar bra, men efter 5 min släpper hon å blir ledsen. Bättre på nätter/mornar. Blir ju orolig att hon inte får i sig tillräckligt. Pratat med BVC om min oro men dom säger "amma på", så jag ammar på för glatta livet..
I veckan fick hon sin vaccination, 61,5 cm lång å 5350 kg. Planat ut på sin kurva men inget som va alarmerande tyckte dom. Vill nog ändå inte vänta en månad till för vägning, så bokar nog in en extra koll.
Förra veckan sov hon flera nätter 9-10 tim i sträck!! Helt underbart men jag vaknade ändå flera ggr, om inte annat för å gå upp å pumpa ur brösten
denna vecka har d varit mer blandat, men skönt om hon går mot att sova länge
Och ja dom där leendena man får
fantastiskt att följa hennes utveckling! Hon e riktigt stadig nu, och jollrar på