Det var två. Båda hade slocknat men moderkakan fortsatt växa. Därav alla symtom.
Nej, vad hemskt . Beklagar verkligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var två. Båda hade slocknat men moderkakan fortsatt växa. Därav alla symtom.
NejDet var två. Båda hade slocknat men moderkakan fortsatt växa. Därav alla symtom.
Åh nej!Det var två. Båda hade slocknat men moderkakan fortsatt växa. Därav alla symtom.
I morgon bitti ska vi på tidigt UL på privat klinik. Är kring vecka 9 efter föregående MF i vecka 8 och jag är så nervös att ngt ska vara fel även denna gång. Den har veckan har jag mått rent ut sagt skit med kräkningar illamående och förlamande trötthet så hoppas det är något vid liv där inne som gör att jag mår så dåligt för då är de värt de alla dagar i veckan
Å nej va ledsamt!! Stor kram heartDet var två. Båda hade slocknat men moderkakan fortsatt växa. Därav alla symtom.
Ok! Hade du väldigt oregelbunden mens så det var därför det var svårt att veta? Hur upptäckte du att du var gravid? Vad bra att man får två st ul hos er!
Hur har de gått?
Nja precis! Eller hade första mensen, gick till doktorn för jag är förkyld hela tiden, hostar och dessutom kräktes varje morgon ibland är man korkad!
Tack de gick bra Blev så ledsen för @Oktober skull att jag glömde uppdatera!
Vi fick se en liten böna på 15,5 mm med tickande hjärta Jag blev bakåtflyttad till 8+0 istället för 8+5 vilket var väntat med tanke på att jag hade ett MF innan och blev gravid direkt igen så ägglossningen var lite senare än normalt.
Oh my, om någon så mycket som antyder att det är synd att vi ska ha en pojke till, eller skämtar om att vi väl får försöka igen så kommer denna gravida kvinna ge vederbörande en halvtimmes föreläsning om genus, stereotyper och vilka åsikter som lämpligen borde lämnats kvar på stenåldern där de hör hemma . Förstår dig mycket väl i frågan, inte minst som jag faktiskt bävade lite för att det skulle vara en tjej så jag skulle behöva skicka förhandsinformation till alla potentiella presentköpare i stil med "Hade du inte köpt det till en pojke? Köp det inte till vår flicka heller!" .
Okej bjuder på dagens "kräkhistoria"
Vaknar och mår rätt OK, gör i ordning mig och känner att illamåendet tilltar men är ändå ok, får dock inte i mig nåt att äta bara en glas vatten. Klär på mig och går ut till bilen, packar in datorväskan och sätter mig i framsätet och känner då hur magen vänder sig, kastar mig ut ur bilen och typ kaskadspyr rätt på parkeringen. När jag tittar upp står det ca 10 personer framför mig som väntar på bussen precis framför min bil Skyndar in mot lägenheten igen och hinner kräkas ytterligare 2 ggr innan jag är inne och lägger mig på golvet och skäms
Äsch, skäms inte. I värsta fall tror de som såg dig att du är kräksjuk ochthättar händerna lite extra .Okej bjuder på dagens "kräkhistoria"
Vaknar och mår rätt OK, gör i ordning mig och känner att illamåendet tilltar men är ändå ok, får dock inte i mig nåt att äta bara en glas vatten. Klär på mig och går ut till bilen, packar in datorväskan och sätter mig i framsätet och känner då hur magen vänder sig, kastar mig ut ur bilen och typ kaskadspyr rätt på parkeringen. När jag tittar upp står det ca 10 personer framför mig som väntar på bussen precis framför min bil Skyndar in mot lägenheten igen och hinner kräkas ytterligare 2 ggr innan jag är inne och lägger mig på golvet och skäms
Nä men usch, din stackare Hur mår du nu? Skulle du till jobbet?
Första dagen idag som jag vaknade av att jag mådde lite illa men det var helt ok när jag väl klev upp och inget efter jag ätit frukost.
Hade dock en lite konstig gråtattack igår inför sambon när lite väl många saker hade gått fel på en dag. Inget som jag tror hade framkallat tårar i normala fall direkt
Annars brösten fortsatt lite ömma och molvärk till och från. Och så himla trött ibland, framför allt på eftermiddagarna. Och kan tydligen bli lite ostabil i humöret
5+2 idag!
Stackare! Det är hemskt att må så illa. Men äsch, inget att skämmas över! En bekant till mig kräktes konstant dom första 3 månaderna och det såg lite lustigt ut när hon kom knallandes på gatan och stannade titt som tätt och kräktes. Jag är i vecka 17 snart och kräktes det första jag gjorde imorse dock har det blivit mycket glesare mellan kräkningarnaOkej bjuder på dagens "kräkhistoria"