Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har 13 dagar kvar nu och börjar min föräldraledighet idag. Känns skönt då jobbet varit ganska obekvämt det senaste, men samtidigt, vad ska jag göra nu hela dagarna!? Känns lite som bortkastad ledighet när jag inte riktigt kan rida som jag vill, greja med gården som jag vill... Men men!
Har börjat få lite mer förvärkar de senaste dagarna så hoppet om att slippa gå över tiden har börjat infinna sig, haha.
Skönt! Jag har varit ledig sedan juli Man fikar, grejar i stallet, är ute med hunden, städar (aldrig varit så rent här hemma), lägger pussel, vilar, surfar, hänger med kompisar, osv. Blir dock lite långtråkigt emellanåt men då försöker jag tänka på att det är bra att vila lite för snart kommer man inte kunna göra det längre
Jag har förövrigt fått världens halsbränna. Blir till att tänka lite på vad och hur man äter för fy tusan så obehagligt detta är.
Skönt! Jag har varit ledig sedan juli Man fikar, grejar i stallet, är ute med hunden, städar (aldrig varit så rent här hemma), lägger pussel, vilar, surfar, hänger med kompisar, osv. Blir dock lite långtråkigt emellanåt men då försöker jag tänka på att det är bra att vila lite för snart kommer man inte kunna göra det längre
Vi är egentligen i sommartråden- men precis samma här...Fröken har blivit mer och mer närhetssökande och nu är det i princip omöjligt att få henne att sova i nästet på nätterna. Hon ammar och somnar bredvid mig, jag försöker lägga över henne, hon vaknar. Så nu har hon fått sova bredvid mig men det känns sådär, känns liksom inte helt tryggt. Men vad gör man?
Hon har dessutom haft lite magknip som inte gjort det bättre.
Omeprazol.
Haha japp, har precis städat alla köksskåp, ätit muffins och pussat på hästarna Ska nog kunna måla lite i stallet nån dag också.
Fröken har blivit mer och mer närhetssökande och nu är det i princip omöjligt att få henne att sova i nästet på nätterna. Hon ammar och somnar bredvid mig, jag försöker lägga över henne, hon vaknar. Så nu har hon fått sova bredvid mig men det känns sådär, känns liksom inte helt tryggt. Men vad gör man?
Hon har dessutom haft lite magknip som inte gjort det bättre.
@Blueberry Det låter som hos oss då ungefär. Oftast kan hon somna på kvällen i nästet men sen vaknar hon nån gång under natten och då byter jag blöja och liggammar sedan, hon somnar (även hon bräker en massa) bredvid mig, ofta med huvudet i min armhåla, haha! Hon sparkar även en massa i sömnen så min mage är helt öm.
Blir bara så sjukt nojjig eftersom det står att bebisar absolut ska ligga på rygg (glöm det, fröken vill ligga på sidan) och i sin egen säng + gärna med napp.
Som sagt det är helt okej att gnälla! Jag sällar mig nog till skaran som tycker att en graviditet inte är så himla mysig utan mest en massa krämpor i varierande grad... Men det ska ju blekna bort sedan när bebis väl är ute har jag hörtJag är sååå trött på att vara gravid nu!
Svettas som om jag sprungit ett maraton trots att jag är typ stilla.
Magen går bananas så jag får springa på toa mest hela tiden.
Har ont i hela magen och bäckenet och det känns helt döjobbigt att röra sig och samtidigt är jag så rastlös och pirrig i hela kroppen så jag skulle verkligen må bra av att typ ut å springa...
Skittrött men kan inte sova..
Imorgon är det 17 dagar kvar till BF.. .
Jag kommer typ ta livet av mig om jag ska gå över tiden en hel evighet med...
Imorgon kommer de och börjar riva badrummet..
Undrar hur jag ska stå ut med oväsendet, har blivit så känslig för allt..
//
Pip och gnäll kärringen