@Lakritsnapp Bilden syns inte :/
Första gången som jag försöker lägga in bild men är tydligen helt värdelös på det. Testade att lägga in från forumbilder och klistrade in länken därifrån men det gick tydligen inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lakritsnapp Bilden syns inte :/
Nu fungerar det! Smart bygge
Nu fungerar det! Smart bygge
@Emtherlia jag fick bilden att funka om man tog bort allt som hamnat innan "http://" i adressfältet
@Lakritsnapp tjusigt! Kanske har sövande funktion också när tvättmaskinen centrifugerar
Vi skulle också vilka få till någon sorts lösning för skötbord nära tvättmaskin osv egentligen. Vilket är i tvättstugan men den är fruktansvärt omysig och dåligt planerad så får se vad vi lyckas med. Har inte riktigt tid med tvättstugerenovering iaf
Jag är väldigt sugen på att hoppa upp på hästryggen och rida (läs skritta) men vågar inte riktigt med den hästen jag har. Han är dessutom inte igång för fem öre.
Funderar ändå på att tvinga med maken som får leda hästen isåfall (Eller det kanske inte är så vettigt att rida med mindre än två veckor kvar till bf när man inte suttit på hästryggen sen mars och dessutom har problem med rygg och bäckensmärtor ).
Nu måste jag ju retas lite med denna bilden @Guldaskig @Lakritsnapp
Jag rider inte mycket nu, men "åker häst" några dagar i veckan gör jag ännu och idag blev det en skrittrunda efter lunch på gammeltanten med den andra hästen som handhäst.
Jag är väldigt sugen på att hoppa upp på hästryggen och rida (läs skritta) men vågar inte riktigt med den hästen jag har. Han är dessutom inte igång för fem öre.
Funderar ändå på att tvinga med maken som får leda hästen isåfall (Eller det kanske inte är så vettigt att rida med mindre än två veckor kvar till bf när man inte suttit på hästryggen sen mars och dessutom har problem med rygg och bäckensmärtor ).
Provade lite jeans som jag kunde ha innan graviditeten. Jag kan inte ha dem nu fast att jag är tillbaka på (till och med lite under) min startvikt så går de inte riktigt runt magen.
Det är väl inte så konstigt iofs med tanke på att kilona som sitter på kroppen nu är av fett inte muskler
Hej,
I förmiddags kom vår lilla flicka till världen och vi mår alla bra. Hon är 51 cm lång och väger 3,510 kg. Blir kvar på sjukhuset till på torsdag om allt går som det ska.
Grattis!!Hej,
I förmiddags kom vår lilla flicka till världen och vi mår alla bra. Hon är 51 cm lång och väger 3,510 kg. Blir kvar på sjukhuset till på torsdag om allt går som det ska.