Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska på två bröllop i sommar, båda i juli/augustiskiftet.
Jag kommer ju att vara en planet vid det laget...
Har beställt den här klänningen och hoppas på det bästa.
Är dock 167 cm över havet och definitivt ej särskilt smäckert byggd...
Men åh vad fin! Var har du köpt den? Jag ska också på bröllop och behöver tips.
Den var verkligen jättefin!Jag ska på två bröllop i sommar, båda i juli/augustiskiftet.
Jag kommer ju att vara en planet vid det laget...
Har beställt den här klänningen och hoppas på det bästa.
Är dock 167 cm över havet och definitivt ej särskilt smäckert byggd...
Verkligen jättefin klänning!
Men vad svårt det är att hitta fina gravidkläder och ofta är utbudet så himla glest.
Skulle vilja hitta lite somriga klänningar, men det kanske är webshop som gäller. Tycker ofta det är så svårt med storlekar. Tips mottages gärna!
Och i måndags så flyttade vi till vår nya lägenhet så det har varit ett par dagar med kaos kan man säga! Fyfaan vad jag avskyr att flytta, jag är verkligen en vanemänniska och avskyr förändringar så det kommer ta tid innan jag känner mig hemma och "glad" över nya stället.
Dessutom så har vi inga möbler förrrutom i sovrummet då vi bestämde oss för att sälja allt det gamla eftersom det inte passar in i nya lägenheten. Så just nu är flyttlådor mitt matbord
Låter som ett spännande möblemang Fast väldigt roligt att kunna köpa nästan allt nytt!
Ja det är spännande Hur kommer det sig att ni flyttar ner en våning? Vi valde att flytta för att få tillgång till en hiss!
Grattis!!Även jag får lägga till mig här nu
September
1 - Emtherlia, första barnet
3 - Bedott, första barnet
14 - queeniida, andra barnet
14 - Blåbär, andra barnet
24 - Nixehen, första barnet
24 - Lakritsnapp, första barnet
24 - Lovise, första barnet
28 - Pulkaskurk, första barnet
29 - Guldaskig, första barnet
Oktober
11 - Turbofling, fjärde barnet
17 - Imogen, andra barnet
23 - Ainon, första barnet
November
17 - Hogstorp, första barnet
20 - Jordgubblime, första barnet
TackGrattis!!
Är det någon av er andra som är sjuka under graviditeten?
Hur hanterar ni det? Jag är sjuk men fick avbryta behandlingen när jag blev gravid men blev dålig så har fått börja med cellgifterna igen för att inte riskera mig eller bebisen och igår blev jag inlagd...
Känns tungt, jobbigt och smärtsamt , inte direkt härligt och lyckosamt att vara gravid....