Hoppas den lilla växer till sig!Varit på TUL idag. Hon har knappt vuxit något sedan sist, -15% då och -23% nu. Så nu kommer vi få gå på kontroller varje vecka och se så kurvan inte dippar neråt mer och mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas den lilla växer till sig!Varit på TUL idag. Hon har knappt vuxit något sedan sist, -15% då och -23% nu. Så nu kommer vi få gå på kontroller varje vecka och se så kurvan inte dippar neråt mer och mer.
Varit på TUL idag. Hon har knappt vuxit något sedan sist, -15% då och -23% nu. Så nu kommer vi få gå på kontroller varje vecka och se så kurvan inte dippar neråt mer och mer.
Drick typ resorb eller liknande mellan varven också annars blir du inte så mycket hjälpt av bara vatten.hur svårt kan de var att dricka vatten/vätska *dunkar huvudet i väggen*
Vi har 28 grader inne på jobbet, och ungefär samma temperatur i sovrummet trots öppna fönster, korsdrag. De leder till att jag svettas=förlorar vätska. På jobbet dricker jag vatten i stället för kaffe och försöker alltid dricka två glas/paus (vill inte hinna dricka nått extra mellan pauserna)
Hemma är de ännu värre, igår drack jag inte nått mellan 16-21. Vilket ledde till att jag inte behövde gå wc på natten, var inte ens nördig på morgonen.
var inte ens nördig på morgonen.
jag är alltid lite nördigare på morgonen
Drick typ resorb eller liknande mellan varven också annars blir du inte så mycket hjälpt av bara vatten.
Välkommen hitHär kommer en superny användare men en trogen smygläsare. Har aldrig kommit mig för att skapa ett konto, det har funnits så mycket intressant att läsa, men jag insåg att det kan vara roligt att dela med sig av sina egna tankar också Framförallt kanske eftersom jag är gravid med vårt första barn med BF 25/8! Har ju följt tråden så jag håller tummarna att alla här får friska och glada bebisar om inte allt för lång tid
Välkommen hit
Det är ju snart dags för dig, spännande!!
Dagens antimys. Kramp i analen. Aj säger jag bara. Brukar ha innan mens ibland så antar att de är "normalt"
Jag kan inte låta bli att oroa mig för vår lilla tjej. Kändes lugnt efter UL, var sambon som var väldigt orolig då men sen tog jag liksom över. Det gör mig också ledsen att alla påpekar att jag måste äta ordentligt så hon kan växa. Som om det är mitt fel att hon inte växer som hon ska
Men fy
Själv har jag sedan ett par veckor drabbats av restless legs, också normalt när man är gravid tydligen. Som du säger, allt är ju så himla normalt hela tiden