Höstföräldrar 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, speciellt inte efter att allt såg perfekt ut vid kub ul. Tablett i morgon o sedan inläggning på sjukhuset på torsdag för o få ut den.:( något måste varit fel...

Nej, speciellt inte efter att allt såg perfekt ut vid kub ul. Tablett i morgon o sedan inläggning på sjukhuset på torsdag för o få ut den.:( något måste varit fel...

Men fy, vad hemskt! Jag beklagar! Usch, det är ju verkligen en mardröm som man inte önskar någon.

Mmm.. Sitter på gyn nu o väntar på första pillan. Sjukskrivit mig veckan ut. Ska ut o rida en lång runda när jag kommer hem o glädjas åt de två vi har. Torsdag blir ett avslut o sedan kommer vi nog ta nya tag och försöka igen så fort det blir möjligt. Känns som en stor sorg och samtidigt en lättnad att det skett nu och inte vid fullgången graviditet eller en väldigt sjuk bebis. Jag är två personer, en logisk o rationell och en som bara vill lägga mig ner o dö. Min värsta rädsla har inträffat.

Mmm.. Sitter på gyn nu o väntar på första pillan. Sjukskrivit mig veckan ut. Ska ut o rida en lång runda när jag kommer hem o glädjas åt de två vi har. Torsdag blir ett avslut o sedan kommer vi nog ta nya tag och försöka igen så fort det blir möjligt. Känns som en stor sorg och samtidigt en lättnad att det skett nu och inte vid fullgången graviditet eller en väldigt sjuk bebis. Jag är två personer, en logisk o rationell och en som bara vill lägga mig ner o dö. Min värsta rädsla har inträffat.

Jag lider så oerhört med dig :(. Men tycker ändå du resonerar klokt, något fel var det ju, annars hade den ju stannat tänker jag! Njut av det fina vädret från hästryggen, bättre medicin finns ju inte!

Fy sjutton de är så orättvist! Massa kramar till er! :heart
Hästar är bra medicin för själen!

Du resonerar klokt i allt tycker jag. Jag har också tänkt hela tiden att om det inte klarar sig så är det ju med all största sannolikhet inte livsdugligt och hur hemskt det än är så hellre nu än senare. Ta hand om den fina familj du har och låt dem ta hand om dig :heart

Känns egentligen lite konstigt och kanske dumt att uppdatera just nu, men ville mest bara berätta att vårt Rul idag gick bra. Allt ser ut som det borde och vi fick se att det med största sannolikhet är en lite pojke där inne. :)

Så mysigt med en pojk! Blev ni flyttade eller stämmer bf?

Kl

Jag är i v 10+1 idag, mår rätt bra! Postafen funkar kalas för mig, tar en på kvällen och funkar hyfsat normalt dagen efter.
Skrev på kontrakt för nytt jobb förra v, har varit ärlig med hur det ligger till med grav. Min provanställning övergår i fast den 25/10, hoppas att jag får vara frisk och må bra. Det är en helt ny bransch med massor att lära sig, gissar att tiden till bf kommer gå fort!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 133
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 315
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
492
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?