Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sent missfall
Sent missfall
Sent missfall
Sent missfall
Sent missfall
Fy vilken mardröm!Nej, speciellt inte efter att allt såg perfekt ut vid kub ul. Tablett i morgon o sedan inläggning på sjukhuset på torsdag för o få ut den. något måste varit fel...
Nej, speciellt inte efter att allt såg perfekt ut vid kub ul. Tablett i morgon o sedan inläggning på sjukhuset på torsdag för o få ut den. något måste varit fel...
Sent missfall
Fy, vad ledsamt. Beklagar verkligen!Sent missfall
Mmm.. Sitter på gyn nu o väntar på första pillan. Sjukskrivit mig veckan ut. Ska ut o rida en lång runda när jag kommer hem o glädjas åt de två vi har. Torsdag blir ett avslut o sedan kommer vi nog ta nya tag och försöka igen så fort det blir möjligt. Känns som en stor sorg och samtidigt en lättnad att det skett nu och inte vid fullgången graviditet eller en väldigt sjuk bebis. Jag är två personer, en logisk o rationell och en som bara vill lägga mig ner o dö. Min värsta rädsla har inträffat.
Mmm.. Sitter på gyn nu o väntar på första pillan. Sjukskrivit mig veckan ut. Ska ut o rida en lång runda när jag kommer hem o glädjas åt de två vi har. Torsdag blir ett avslut o sedan kommer vi nog ta nya tag och försöka igen så fort det blir möjligt. Känns som en stor sorg och samtidigt en lättnad att det skett nu och inte vid fullgången graviditet eller en väldigt sjuk bebis. Jag är två personer, en logisk o rationell och en som bara vill lägga mig ner o dö. Min värsta rädsla har inträffat.
Känns egentligen lite konstigt och kanske dumt att uppdatera just nu, men ville mest bara berätta att vårt Rul idag gick bra. Allt ser ut som det borde och vi fick se att det med största sannolikhet är en lite pojke där inne.