Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev inga hjärtljud här, frågade inte heller iofs men ska på UL om 2 veckor så får väl hålla mig tills dess
Ska ni andra göra Kubb testet?
Blev inga hjärtljud här, frågade inte heller iofs men ska på UL om 2 veckor så får väl hålla mig tills dess
Ska ni andra göra Kubb testet?
Haha, påminde mig om beskrivningen grannen gav mig om hennes situation. Hon är jättekort och deras soffa är jättedjup så sista tiden kunde hon inte ta sig upp ur soffan utan hjälp av sin man hon verkade inte gilla sin situation riktigt, haha.Tack så mycket
Jag hoppas verkligen inte att jag blir större än sist, gick inte upp så mycket i vikt (stor redan från början), men kort så fick en enorm mage, haha!
Vart lite nervös igår att jag redan börjat känna av fogarna, men är bättre idag och berodde nog på intensiv städning inför mäklarbesök! Annars så är det än så länge bara järnsmak i munnen o lite molvärk
Haha, påminde mig om beskrivningen grannen gav mig om hennes situation. Hon är jättekort och deras soffa är jättedjup så sista tiden kunde hon inte ta sig upp ur soffan utan hjälp av sin man hon verkade inte gilla sin situation riktigt, haha.
September 14/9 - Norma - Värmland
21/9 -westerngirl- Småland
30/9 - zewz - Småland
Oktober
4/10 - Flixon, Skåne. 1a barnet
4/10 - annoj - Småland, 1:a barnet
23/10 Linisen, Uppland 1a barnet
27/10 Terqa, Södermanland 2a barnet
November
Hoppas alla kom med nu
Tack för tips om folsyra! Blir att inhandla lite i em. Men BM, tar dem ens emot mig redan nu? Även om jag kanske har gått någon vecka mer än +3? Numret borde jag hitta på 1177.
Vad var era första symptom? Mina bv. var ömma ett tag innan brösten började växa för någon dag sen.
Det värsta är väl och vänta med illamående, luktkänslighet. Jag haft några lätta känslostormar redan.
Två koppar om dagen ska väl vara okej? Det är inget problem för mig, jag klarar inte av kaffe just nu. Värdelöst. Man blir ju ännu tröttare utan kaffe
Hur gör ni med kaffe? Förstår att det inte är bra, men hur mycket vågar man dricka? Jag är en riktig kaffemoster och förstår att jag bör dra ned, men vad är en okej nivå?
Kaffe och svart te innehåller koffein, som i höga doser kan öka risken för missfall. När man är gravid bör man därför inte få i sig mer än 300 milligram koffein per dag. Det motsvarar antingen tre koppar kaffe (1,5 dl/kopp) eller sex koppar svart te (2 dl/kopp). Även coladrycker och energidrycker kan innehålla koffein.