Någon annan som haft väldigt lite avslag?
Jag hade i 8 dagar, på nionde så var allt som bortblåst. På dag 11 kom det i toastolen när jag tryckte på för att göra nr 2 men sen har det inte varit en droppe blod igen. Hon är nu 16 dagar.
Kan det verkligen försvinna bara sådär?
Jag har liksom inte haft en droppe blod på bindan sen dag 8, med det kanske bara är att tacka och ta emot?
När jag torkar kan det komma extremt lite rosa på pappret men då är det alltså om jag har förstoringsglas. Och ingen lukt alls.
Med första blödde jag i två månader och det var äckligt rent ut sagt med mängden, färgen och lukten.
Med andra blödde jag i två veckor men inte jättemycket sista veckan och sen övergick jag till trosskydd ett kort tag.
Å nu då när det försvinner bara sådär efter 8 dagar
Hade det åtminstone behövts trosskydd så hade jag inte varit som en frågetecken men det känns ju ändå som det försvann extremt snabbt?
Jag bölder väldigt lite, inte ens som en normal mens på dag 4 efter snittet. Vet inte hur snittet påverkar, men just nu så känns det nästan löjligt att byta binda. Kan gå på toa utan att det ens finns blod på pappret... Så det är väl som med allt annat, individuellt.