Nä det är ju skönt att slippa, men för mig har det blivit värre ju längre ner bebisen hamnat tror jag. Nu går det bra efter att jag gått några steg, men gör ont precis när jag reser mig upp. Sedan känns det som bebisen hänger nere i bäckenet och när jag gått ett tag så börjar det stråla åt lite olika håll samtidigt som det värker i ljumskar och bäcken och känns framtungt. Då kände jag ingenting innan liksom, så det kan gå fort. Men jag tänker att det är positivt, då har mitt bäcken förberett sig för att ungen ska ut den vägen
@Sedna
Jag har lite projekt kvar som jag skulle kunna pyssla med, men det är så tråkigt (städa på vindsförrådet, putsa fönstren..) så det känns som jag kommer skjuta upp det på obestämd framtid (iaf förrådet).
Usch låter obehagligt barnmorskan sa redan för tre veckor sedan att bebis redan är fixerad, och att jag borde känna tryck/obehag nedåt men känner verkligen inget sånt så jag vet inte om jag tror på det. Så himla stark bäckenbotten kan jag ju inte ha så att jag inget känner. Hon kan väl lika gärna känt fel tänker jag.
Låter lite läskigt med att det känns som bebis hänger i bäckenet. Hur känns det egentligen? Försökte föreställa mig men gick inget vidare