Ja helt klart @Pontevecchio så himla drygt nu, man står ut till BM dagen sen är det bara pest och pina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hos BM igår. Bebis ligger tydligen i favoritpossition, huvudet tryckt mot mina revben. Så imorgon kl 8 åker vi in till Akademiska i Uppsala och gör ett vändningsförsök. Annars så sover jag bra rassligt. Uppstressad, ont i framfogen och vänder mig inte i sömnen så vaknar rätt många gånger per natt. Drömde dessutom att jag varit ute och jobbat inatt... Känner att det är väldigt skönt att jag inte jobbat på 2 månader. Vill inte den lilla vända sig så blir det snitt om 4 veckor. Inte min tanke alls då jag verkligen inte vill snittas. Men vad gör man inte...
Oj jag kommer inte riktigt ihåg, men var det för två veckor sen?! Men då var det inte så viktigt hur den låg, men nu blir det tydligen vändningsförsök 35+0
Bm har inte ens kollat åt vilket håll bebis ligger än. Bara åtta veckor kvar... När börjar de kika på sånt?
Man ska verkligen tänka sig för en extra gång innan man tar till den, eller åtminstone informeras om hur svår den är att bli av med! Min dotter är drygt 2 månader och jag håller fortfarande på att träna bort den, efter att ha blivit "tvingad" att använda den av en rabiat barnmorska...Äntligen har tösen tagit bröstet igen, utan amningsnapp
Varit helt knäckt några dagar för att hon efter ett dygn med den där (jäkla) nappen vägrade ta bröstet utan den...
Visst, jag var så sårig så jag blödde men hade jag vetat hur bökigt det skulle bli hade jag hellre handmjölkat och koppat henne ett dygn. Värt att tänka på!
Man ska verkligen tänka sig för en extra gång innan man tar till den, eller åtminstone informeras om hur svår den är att bli av med! Min dotter är drygt 2 månader och jag håller fortfarande på att träna bort den, efter att ha blivit "tvingad" att använda den av en rabiat barnmorska...
6 månader?! Pfft, det köper jag inte. Visst är det bra att ta det lugnt i början och inte fresta på kroppen i onödan, men 6 månader?Men blä Saigon, hoppas det reder ut sig! Vilken vecka är du i?
Jag var också hos BM. Lågt blodsocker, högt järnvärde så kropp och bebis mår tydligen strålande.
Ny tid om en vecka, hoppas slippa den! Vi pratade om besök efter förlossning och i samband med det rekommenderade BM att vänta med ridning i 6 månader(!!) nja, 6v går jag med på om allt gått bra
Sen vägde jag in på lätt tungvikt :O
Och krambanan!!! Kommer det bebis?
Tror de började kolla hur bebis låg i v 33 typ.
Blir lite rädd när jag läser era amningsstories, går det lätt för nån?
Haft det tillochfrån, kör på
Novalucol och tänker på vad jag äter så rättar det till sig.
Det var alla trasiga bröst man blir rädd av. Förstår att det är tråkigt om produktionen dör men att det skulle vara total smärta förvånade mig.
Är den bökig eller varför vill ni ha bort den?Man ska verkligen tänka sig för en extra gång innan man tar till den, eller åtminstone informeras om hur svår den är att bli av med! Min dotter är drygt 2 månader och jag håller fortfarande på att träna bort den, efter att ha blivit "tvingad" att använda den av en rabiat barnmorska...
Är den bökig eller varför vill ni ha bort den?
(även till @Zewz)