Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jag förstår det!Sjukt avundsjuk haha, jag räknar verkligen dagarna till ledigt.
Jag har faktiskt klarat mig från att behöva nattkissa, kissar iofs typ 4 gånger om dagen bara (alltid haft såna kiss-rutiner ) hade jag behövt gå upp för att göra det på natten hade jag nog blivit en zombie.
Jaa vi var nog lite tidiga med föräldra-utb, alla andra ska ha i september och vi sista november, har varit ganska intressant än iaf
Vad trist att bli lovad en massa utan att något händer. Det hjälper ju inte förtroendet för vården precis. Hoppas han kommer snart ändå!Haha nä här händer inte ett skit.
Hade ju blivit lovad TUL och igångsättning den 4:e, men fick inget utav det. Har även blivit lovad att inte gå över ngt, utan bli igångsatt om jag passerat 39+6. Men det datumet har ju redan passerat d me..
Känns himla tråkigt att gå på en massa möten på förlossningen och göra upp en "plan" på hur allt ska gå tillväga, när dom ändå sen skiter i allt.
Ska in imon igen på undersökning, men känns bara onödigt att lägga tid på det egentligen. Dom lär ju inte göra/säga ngt vettigt ändå..
Men men han tittar ju ut när han känner för det. Ska ju egentligen inte klaga, mår hur bra som helst, för att vara höggravid då.
4 kg och 50 cm Ebba huserar numera på utsidan. Allt gick enligt planerna. Jätteskönt. Jag förlorade en del blod och mår rätt tjockt men är väl snart på benen igen.
4 kg och 50 cm Ebba huserar numera på utsidan. Allt gick enligt planerna. Jätteskönt. Jag förlorade en del blod och mår rätt tjockt men är väl snart på benen igen.
Var uppe på förlossningen i fm. Betydligt mycket bättre/trevligare läkare idag! Som gick att diskutera med ist för att bli helt överkörd.
Tappen utplånad och öppen 3 cm. Så nu var d fritt fram att ta hål på hinnorna, om jag ville.
Bestämde tid på torsdag morgon för att ta hål på hinnorna, så nu har han inte lång tid på sig att komma ut frivilligt!
Tack allihopa!
Får se hur det blir från mobilen...
Slänger väl upp en bild jag också då. Här är han 4 dagar gammal. Kläderna storlek 50
Grattis! Hoppas du repar dig snart.4 kg och 50 cm Ebba huserar numera på utsidan. Allt gick enligt planerna. Jätteskönt. Jag förlorade en del blod och mår rätt tjockt men är väl snart på benen igen.
@Mitrolle jag är också 170 men har inte särskilt brett bäcken, så min bebis ligger på längden istället. Vilket syns på magen, för den är helt avlång tycker jag! Men det är märkligt hur de ens kan välja att ligga på så olika sätt. Det vore ju enklare om alla bara låg på samma vis