Höstföräldrar 2015 del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sjukt avundsjuk haha, jag räknar verkligen dagarna till ledigt.
Jag har faktiskt klarat mig från att behöva nattkissa, kissar iofs typ 4 gånger om dagen bara (alltid haft såna kiss-rutiner :p) hade jag behövt gå upp för att göra det på natten hade jag nog blivit en zombie.
Jaa vi var nog lite tidiga med föräldra-utb, alla andra ska ha i september och vi sista november, har varit ganska intressant än iaf :)
Haha, jag förstår det!

Gud vad skönt att slippa, här har ju bebis legat med huvudet vid blåsan rätt länge, och det märks. Ibland känns det som att hon nyper till i blåsan! Jag fattar ju att hon förmodligen inte gör det men hon kommer ju åt den på nåt sätt i alla fall :p

Kul att det var bra!

@Mitrolle jag är också 170 men har inte särskilt brett bäcken, så min bebis ligger på längden istället. Vilket syns på magen, för den är helt avlång tycker jag! Men det är märkligt hur de ens kan välja att ligga på så olika sätt. Det vore ju enklare om alla bara låg på samma vis :p

Haha nä här händer inte ett skit. :up:
Hade ju blivit lovad TUL och igångsättning den 4:e, men fick inget utav det. Har även blivit lovad att inte gå över ngt, utan bli igångsatt om jag passerat 39+6. Men det datumet har ju redan passerat d me..
Känns himla tråkigt att gå på en massa möten på förlossningen och göra upp en "plan" på hur allt ska gå tillväga, när dom ändå sen skiter i allt.
Ska in imon igen på undersökning, men känns bara onödigt att lägga tid på det egentligen. Dom lär ju inte göra/säga ngt vettigt ändå..
Men men han tittar ju ut när han känner för det. :) Ska ju egentligen inte klaga, mår hur bra som helst, för att vara höggravid då. ;)
Vad trist att bli lovad en massa utan att något händer. Det hjälper ju inte förtroendet för vården precis. Hoppas han kommer snart ändå! :)

Lycka till idag, @Zews!!

Var uppe på förlossningen i fm. Betydligt mycket bättre/trevligare läkare idag! :) Som gick att diskutera med ist för att bli helt överkörd.
Tappen utplånad och öppen 3 cm. Så nu var d fritt fram att ta hål på hinnorna, om jag ville. :up:
Bestämde tid på torsdag morgon för att ta hål på hinnorna, så nu har han inte lång tid på sig att komma ut frivilligt! ;)

Tack allihopa!

image1.jpg

image-e1442313412959.jpg

Får se hur det blir från mobilen...

Var uppe på förlossningen i fm. Betydligt mycket bättre/trevligare läkare idag! :) Som gick att diskutera med ist för att bli helt överkörd.
Tappen utplånad och öppen 3 cm. Så nu var d fritt fram att ta hål på hinnorna, om jag ville. :up:
Bestämde tid på torsdag morgon för att ta hål på hinnorna, så nu har han inte lång tid på sig att komma ut frivilligt! ;)

Så spännande, då är han snart här :)

@Mitrolle jag är också 170 men har inte särskilt brett bäcken, så min bebis ligger på längden istället. Vilket syns på magen, för den är helt avlång tycker jag! Men det är märkligt hur de ens kan välja att ligga på så olika sätt. Det vore ju enklare om alla bara låg på samma vis :p

Ja, alltså, min mage är ju även lite avlång fast den inte går så högt upp, så framifrån och bakifrån syns den ju inte på bredden om man säger så. Sjukt smidigt att inte ha någon som hoppar på ens blåsa än iaf. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 133
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 991
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 565
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar