Någon som kikat på bilstol nr 2?
Vi var inom babyproffsen igår och klämde, kände och provade. Det kommer bli en Be Safe izi plus då den passar oss bäst.
Gillar däremot inte säljare som säger men vad säger ni, ska vi ta en på en gång och nästan tvinga en att öppna plånboken pga säljande tjat.
Nej, köper jag något för 5000 kr så vill jag faktiskt tänka några dagar oavsett hur bra stolen verkar och passar oss.
Man får ju inte lämna tillbaka heller (förståeligt) men då vill jag inte heller göra ett felköp.
Bara pga tjatet om att köpa på studs så kommer vi nog köpa någon annanstans, såvida dom inte kommer med en bra kampanj på den inom det snaraste.
Känner dock ingen panik. Jag ska operera min hand nästa vecka och känner att det vore väldigt praktiskt att kunna bära lillan i babyskyddet i andra handen ett litet tag till utan att överbelasta opererade handen på några veckor sen.
Vill dessutom köpa så nära inpå vi ska använda den sen så kommer vänta och se hur väl handen funkar.
Jag ska ju operera min ordinarie hand jag använder mest så misstänker alla hjälpmedel som finns för att underlätta vardagen blir bra att ha till hands närmaste tiden.
Jag ska duscha kvällen innan op för det lär jag väl inte fixa på en vecka minst sen att tvätta håret, och torka mig efter toabesök vill jag inte tänka på
Största problemet med bilstolen nu är vilken färg vi ska välja. Jag vill ha helsvarta och min man svart med silverranden. Sicket problem
Vi köpte den stolen för några veckor sedan, men Klara är ju lite äldre. Helsvart blev de för oss. Vi är väldigt nöjda men har inte så mkt att jämföra med eftersom de är första barnet. Valde den för att det hade fått bäst i test och sen för att den inte var klassad från 9 kilo som en del är, det kommer hon inte väga än på ett tag.