Lillpluttan har ökat fint i vikt sen förra kollen för en månad sen, 1175 gram
Å två cm på längden. Så nu väger hon 7675 gram. Fortfarande minstingen av mina tre
Läkaren undrade dock vad vi börjat göda henne med men min mjölk var ju av lättmjölk från början så..
Fick sin andra hepatit B spruta med och var bara ledsen i 10 sekunder och sen var allt bra igen.
Nästa koll om två månader.
Läkaren sa att allt såg finfint ut på besiktningen så jag är nöjd med det.
Tösabiten utvecklade sig lite mer nu så som du skrev
@Balahé och igår var det väl jag la henne på mage och vips så rullade hon över på rygg! Inte för att hon fattade vad som hände, hon såg faktiskt ut som en frågetecken
Å idag har hon suttit i vagnen (fastspänd runt midjan) utan ryggstödet och lekt.
Men det märks att hon vuxit som ogräs. Jag köpte ju precis ett lass med 68 kläder å nu sitter nästan 74 bättre. Hon hoppade väldigt snabbt här i storlekarna. Tur jag köpt ett lager med kläder
Vad använder ni nu när det varit varmt?
Hon har fått ha klänning med en trosa över blöjan så ser det lite mer påklätt ut varmaste dagarna och sen tunn byxa och kofta om det inte varit långärmad klänning, och solhatt när vi varit i solen.
Har verkligen inte känt ett behov av klänningar tidigare men nu funkar plagget riktigt bra tycker jag, allra bäst med inbyggt body.