Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner igen det Sedna, bebisen som satt stilla och var nöjd med det verkar ha rymt?
Babblarna is DA shit!
Fy tusan vad härligt att vara ledig såhär års, jag njuuuuter!!
Här har A för första gången feber. Till synes utan anledning (iaf än så länge). Haft kontakt med vården men avvaktar för att se vad det blir av det. Hoppas på att det bara är ngn förkylning el dyl.
Här har A för första gången feber. Till synes utan anledning (iaf än så länge). Haft kontakt med vården men avvaktar för att se vad det blir av det. Hoppas på att det bara är ngn förkylning el dyl.
Hmpf, och jag har tillbringat en vecka i en källare på utbildning, med en till framför mig tur jag jobbar utomhus för det mesta!Fy tusan vad härligt att vara ledig såhär års, jag njuuuuter!!
Såg en intressant frågeställning i en annan av föräldratrådarna; hur föreställde ni er att det skulle bli med bebis kontra hur det faktiskt blev?
Jag tycker det är ungefär som jag föreställde mig, jag trodde nog att hon skulle vara/kännas "spädbarnsliten" längre. Och så trodde jag inte det skulle vara så himla roligt, vi skrattar hur mycket som helst här hemma Jag trodde också att jag skulle vara tröttare än vad jag är, och sova mindre. Men på det stora hela stämmer det rätt bra, bebismys, blöjbyten, kärlek i överflöd och många maskiner tvätt
Vilken liten sötnosNågon fyller 5 månader idag
@Matmissbrukaren Grattis Mini!
Alva fyller 5 månader på söndag Idag har vi bl. a. invigt solbrillor och hängt på balkongen i solskenet (mamman i solen, barnet i skuggan såklart)