Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så söta! Hur gammal var hon då?Den här åldern tycker jag är rolig
När dom är fulla av bus och kan ta sig fram för egen hand. Då kan man ta fram popcornskålen och titta på dom hela dagen
(stora tösen på filmen, inte mini )
Så söta! Hur gammal var hon då?
Är det någon mer bebis som börjar sova på mage med ansikte neråt stil? Dör mini-döden varje gång jag hittar S så, tänker ju alltid det värsta. När ska den oron gå över, kommer ju aldrig vänja mig.. Huhuu
Är det någon mer bebis som börjar sova på mage med ansikte neråt stil? Dör mini-döden varje gång jag hittar S så, tänker ju alltid det värsta. När ska den oron gå över, kommer ju aldrig vänja mig.. Huhuu
Siri har börjat sova på mage ibland, fast hon har huvudet åt sidan som tur är. Jag nojar ändå om hon ligger på mage, så när jag går och lägger mig sen så brukar jag rulla över henne på sidan iställetÄr det någon mer bebis som börjar sova på mage med ansikte neråt stil? Dör mini-döden varje gång jag hittar S så, tänker ju alltid det värsta. När ska den oron gå över, kommer ju aldrig vänja mig.. Huhuu
Sover hon fortfarande i nestet?! Siri har inte fått plats i sitt nest på flera månaderMini sover fortfarande i sitt babynest och ligger helst på rygg lite lätt mot sniskan.
Nä, den där oron släpper baske mig aldrig. Håller andan ibland när jag ska väcka mina stora för dom ser helt lealösa ut ibland.
Men man sover nog rätt gott om man ser helt lealös ut inbillar jag mig
Sover hon fortfarande i nestet?! Siri har inte fått plats i sitt nest på flera månader
Visst hade vi kanske kunnat tränga ner henne där om vi släppte upp dragskon helt, men det ser trångt ut tycker jagHaha min ettåring sov i sitt nest senast igår Fast vi har ju helt släppt ut dragskon. Och han får väl inte plats egentligen Men fram till 8-9 månader sov han där regelbundet.
Visst hade vi kanske kunnat tränga ner henne där om vi släppte upp dragskon helt, men det ser trångt ut tycker jag
Sover hon fortfarande i nestet?! Siri har inte fått plats i sitt nest på flera månader
Inte här, det ska finnas plats att ligga på sidan och sen när hon vaknar måste det finnas utrymme att vifta på armarna och lägga sig på mageJu trängre desto bättre verkar gälla här
Jadå, hon får plats och älskar sitt nest. Vi sa bara häromkvällen vilket bra köp det var
Nu var vi på bvc i fredags och då vägde hon 6500 gram och nästan 65 cm lång. Bild från häromkvällen