Höstföräldrar 2015 #3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Däremot har jag ingen sexlust. Alls. Säg att det finns någon mer än mig som blivit nunna?

Kanske inte samma som tidigare eftersom det är svårt att få tid speciellt på kvällen då lillan somnar när jag går och lägger mig. Har också lite torrare slemhinnor plus att spiralen känns ibland för sambon. Så nä, det är inte som förr direkt.. Men kan hon bara börja somna tidigare så vi får lite egentid på kvällarna så ska det nog bli bra.

@Matmissbrukaren Sådär gör A också. Hon älskar sina gosedjur!
image_2.jpeg

• Gilla
Reactions: MM
Har inte skrivit i tråden tidigare, men följt er andra. Har en bebis som är i samma ålder. Måste tipsa om bra leksaker, Hugos favorit för tillfället är ett måttsatts i plast från Ikea Även pappas snus ask fast med makaroner i

Medelålders män.. Förra veckan trillade en över vagnen i tunnelbanan, som tur har suffletten uppe och han tog emot sig så ingen fara med H. Idioten kläckte ur sig "oj var det nån däri" :confused::mad:

Igår står jag och väntar på att kunna gå förbi två äldre damer, gott om plats runt oss men idiot nr 2 kommer mot oss och går så nära och fort att han får med min mugghållare som hänger på vagnens utsida. Den knäcks och flyger iväg med ett brak, idioten går bara vidare.

Vill sätta bubbelplast runt H och fly till skogs :(

Medelålders män.. Förra veckan trillade en över vagnen i tunnelbanan, som tur har suffletten uppe och han tog emot sig så ingen fara med H. Idioten kläckte ur sig "oj var det nån däri" :confused::mad:

Igår står jag och väntar på att kunna gå förbi två äldre damer, gott om plats runt oss men idiot nr 2 kommer mot oss och går så nära och fort att han får med min mugghållare som hänger på vagnens utsida. Den knäcks och flyger iväg med ett brak, idioten går bara vidare.

Vad trist :( Noll respekt!
Är glad att vi bor just "till skogs" :D

Ebba plockar och grejar med allt som låter lite. Man får sticka till henne det som är närmast :)
Hon har en rätt hård skallra från brio som hon slåss med :laugh:

Vi har kommit igång lite bättre med mat och gröt nu, utöver amningen så nu hoppas jag vikten går åt rätt håll, det känns så iaf :)

Jubelidiot :mad: :turd:

Sitter i bilen mot stugan över påsk, bara 4 timmar dit. Känns som resan kan bli lång med tre ungar där bak :p

Kör igenom Göteborg och hästmänniskan i mig har lust att stanna en liiiten stund där men det är nog risk att vi blir fast så lika bra att hoppa över det kanske :cautious: :p

Vilka idioter det finns!

Ehh, den här påsken kom med... tänder! Nu är redan tand nr 2 på väg upp. Får hoppas att nästa påsk kommer med lite roligare saker i påskägget. :D

Måns har haft rätt hög feber idag. Blev hänvisade till akademiska. Efter 4 timmar utan någon läkare så gav vi upp och åkte hem efter att tempen gått ner lite. :mad: få se hur natten blir...

Måns har haft rätt hög feber idag. Blev hänvisade till akademiska. Efter 4 timmar utan någon läkare så gav vi upp och åkte hem efter att tempen gått ner lite. :mad: få se hur natten blir...

Usch då, stackars liten :( Hur hög feber var det tal om? Hoppas han piggnar till!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
464
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 037
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 926
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 097
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar