Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vi jagar bumbo på Blocket eftersom tomten tyvärr inte kom med någon. H vill bara sitta eller stå just nu, babysittern har börjat bli tråkig eftersom hon inte kan sitta helt upprätt i den.
Tack för tipset! De säljs i mängder på Blocket men jag har inte hunnit få tag i någon (i rätt färg) för de går så fort. Jag har en på g nu tror jag.Hittade en begagnad bumbo på en köp/sälj sida på Facebook. Gav 100 kr för en stol med bord. Så tänkte bara tipsa om att kika om du har någon lokal köp o sälj sida där.
Ha ha ha! Heter den bumbo? Jag har sagt jumboHittade en begagnad bumbo på en köp/sälj sida på Facebook. Gav 100 kr för en stol med bord. Så tänkte bara tipsa om att kika om du har någon lokal köp o sälj sida där.
Tack för tipset! De säljs i mängder på Blocket men jag har inte hunnit få tag i någon (i rätt färg) för de går så fort. Jag har en på g nu tror jag.
Jag ville helst ha den turkosa men alla färger utom röd var okej. Nu har svärmor bärgat en ljusrosa som vi får hem imorgonJag var iofs inte så nogräknad med färgen. Tog den då den va så billig eftersom ja inte visste om fröken skulle gilla den. Vår är samma färg som @Tora s.
Sååååå söt
Nu så, nu har vi också en bumbo-tjej. Hon fick bara sitta en liten stund nu eftersom hon var lite trött och inte riktigt orkade hålla sig upprätt, men hon verkade gilla den.