Höstföräldrar 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstföräldrar 2012

Grattis!!

Vad skönt att höra att du fick en bättre upplevelse denna gånger.

Ja så känner jag med nu.

Bara 2 ynkliga dagar kvar till bf och jag som hade hoppats att inte gå över tiden denna graviditeten med fast det kommer jag säkert göra nu bara för det haha.

Har fått ett ryck i dag och storstädat hela huset från golv till tak och putsat alla fönster och bytt gardiner och lagat söndags middag så bara lite kanske man hoppas på att bebis vill komma efter detta.

Har fått ett ryck i dag och storstädat hela huset från golv till tak och putsat alla fönster och bytt gardiner och lagat söndags middag så bara lite kanske man hoppas på att bebis vill komma efter detta.

Herregud människa, hur orkar du???? Är sjukt imponerad!

Själv har jag funderat, obs, bara funderat, på att sätta upp nya gardiner men kommit fram till att jag nog inte kan i det här klumpiga tillståndet :o

Dammsuga lite grann orkar jag och plocka lite en stund men nån storstädning känns väääldigt avlägsen.

Jag fixar knappt att lägga i tvättmaskinen och diskmaskinen för då måste jag böja mig ner en stund och det är INTE skönt i det här tillståndet...

Jag är gråtfärdig ikväll. Ryggen känns helt slut och jag får typ inget gjort här hemma. Fryser som en tok också, känns som jag börjar bli sjuk :cry:

Låter inte kul, du får bädda ner dig med en kopp the! Jag är lite småförkyld, så jag hoppas nästan att bebisen väntar med att komma ut tills jag är frisk igen! Fast samtidigt hoppas jag såklart att den ska hitta ut snart...

Jag har hyrt hem en TENS till ryggen, den är guld värd. Hoppas den ger bra effekt under förlossningen med.

Suck, +5 idag... Det här barnet kommer aaaaldrig komma ut :cry:

/Tina, trött på att vara gravid och vill mysa med bebis!

Då ska jag ju inte gnälla som har BF imorgon. Hoppas din bebis tar sig i kragen snart att komma ut till dig! Jag ska snart på det sista inbokade besöket hos BM.

Gnäll på du, det började jag med innan BF! Jag har nytt besök hos BM på onsdag, men jag hoppas att jag missar det!

Ja man fick vad man förtjänade i dag efter den städningen igår. Kan knappt gå i dag då det bara hugger och gör ont i hela bäckenet på mig, nu känner jag mig som en gnällig 90åring :D Men fint blev det iallafall.

Hade inte så mycket ork i går till att göra det igentligen men kunde inte hålla mig då jag visste det skulle bli skönt att ha det extra rent om bebis kommer så man slipper stå med det sen när man kommer hem från bb.

Fast kan påpeka att den städningen tog 6 timmar att göra då man fick sammandragningar för minsta lilla.

ja jag har mitt sista bm besök den 15 okt och hoppas verkligen vi slipper åka ditt och att ungen kommit ut :D och kommer den inte ut då skall det bli planerad igångsättning runt den 24 okt :(

Det var roligt att läsa, Mabuse! Jag har tänkt på dig och verkligen hoppats att det skulle bli bättre den här gången. Är glad att det blev så!

*KL*

Blev bortglömd idag på Mvc. Efter 30 minuter i vänterummet så frågade jag en förbipasserande om något hade hänt min barnmorska, men icke hon hade bara glömt bort besöket så jag fick komma in omgående. Fick en tid till besök den 19 oktober och har inte Kotten kommit då så blir det vräkning den 24e oktober.

Ja det blir vräkning här med den 24 okt om den inte vill flytta ut själv, men så långt hoppas vi att vi inte behöver vänta.

Och att bli bortglömd så hade gjort mig sur :devil: minsta lilla nu för tiden gör mig grinig, gravidhormoner.se :rofl:

Bf idag, men ingen Kotte än så länge. Det börjar kännas lite tröstlöst det här. Fick lite ont i magen precis när jag klev upp. Blev både glad och orolig, men det gick över...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 543
Senast: sorbifolia
·
Kropp & Själ Jag är inne på min tredje Mirena hormonspiral. De tidigare två har jag varit hur nöjd som helst med, men nu har det vänt. De första två...
2
Svar
25
· Visningar
20 135
Senast: corzette
·
H
Gravid - 1år Hej alla bukefalister! Hade ett konto här för flera år sedan, och vet att jag då läste mkt på just detta forum - förälder, och alla...
Svar
19
· Visningar
2 316
Senast: hysterisk01
·
Gravid - 1år Hej hopp på kvällskvisten. vet absolut att ni inte kan svara på om jag är gravid eller inte och de är inte heller min fråga och ett test...
Svar
7
· Visningar
6 422
Senast: Amandas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka