Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du fått pålle klippt än eller?
Hämtade ut mina skär igår. Var som att skära i mjukt smör Salig lycka när pälsen bara föll av! Till skillnad från innan slipningen, endast max 5 strån följde med haha.
Mja vet jag inte men du kanske kan få hyra maskinen
Kan ju få se Caspers "fina" linjer på lördag så vet du varför du inte vill anlita mig Dock viss skillnad på nordispäls och halvblod... i och för sig.
Jag förstår i ärlighetens namn inte varför du ska ha hästar. Tävlar flera helger i månaden på hästar som inte ens har hälsa nog att hålla tillräckligt varmt i plusgrader utan så mycket artificiella hjälpmedel.
Inte nog med att du struntar i hästarnas väl och ve. Du skryter dessutom öppenhjärtigt om det på internet. Du borde uppriktigt sagt varken få hålla hästar eller tävla innan du ser till att de mår fysiskt bra och är i skick att prestera ens i närheten av deras riktiga kapacitet.
nu har det varit minusgrader här 2 dar. står i kallstall, så det är inte många plusgrader på nätterna heller.
häst 1 (alldeles nyklippt): Ofodrat Back on Track täcke + Rhino 370g inne. Ute: innetäckena + Bucas 200g m hals
häst 2 (mkt korthårig): Amigo 150g + Bucas 370g inne.
Ute: innetäckena + Rhino 200g m hals
och Nej dom är inte för varma under.