Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu var det en häst som växte upp idag och bytte kön. Känns som det inte har hänt mig på vääldigt länge, men samtidigt kan jag inte påstå att jag haft koll. Oh well, jag har ju inga bevis så :laugh:

Men behåll såklart! Eller sälj inom buke för den där vill jag använda :o
Haha, har bara lite svårt att motivera att behålla en hingst jag troligen själv inte kommer kunna använda (min avelsbas är så pass smal och de flesta stona är redan besläktade med varandra), speciellt när reining inte ens funkar som det ska och jag prokrastinerat min rensning i stallet för längre redan 🙈

Åh vilken beslutsångest jag har.. Flytta eller inte flytta och om jag ska flytta, i så fall vart. :banghead:

Är skitnöjd med min flytt till Sydamerika! Sedan kl 22 i går kväll har jag tjänat mer en jag gör på en vecka i Europa. Två DC har jag fått till också vilket typ aldrig händer i Europa då jag avlar för tävling. Kolla var det finns minst av de raser du avlar på och luska lite så att inte en masa storspelare med de raserna bytt till just den kontinenten.

Är skitnöjd med min flytt till Sydamerika! Sedan kl 22 i går kväll har jag tjänat mer en jag gör på en vecka i Europa. Två DC har jag fått till också vilket typ aldrig händer i Europa då jag avlar för tävling. Kolla var det finns minst av de raser du avlar på och luska lite så att inte en masa storspelare med de raserna bytt till just den kontinenten.
Ja, jag har ju trak och oldiesar och det har ju de flesta andra också...

Vad tusan har jag gjort för att förtjäna den här förbannelsen :meh:

Screenshot_20190814_125141_com.android.chrome.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka