Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fått en QH med 357 för reining men hingst
Och jag har ju bestämt mig för att endast behålla ston för att hålla QH-aveln liten, vad gör jag nu?
Heureka
@Happimess
Mitt första Coordinator föl har kommit nu. Blev inte helt tokig
Investigator
Får jag göra om?![]()
Haha, har bara lite svårt att motivera att behålla en hingst jag troligen själv inte kommer kunna använda (min avelsbas är så pass smal och de flesta stona är redan besläktade med varandra), speciellt när reining inte ens funkar som det ska och jag prokrastinerat min rensning i stallet för längre redanMen behåll såklart! Eller sälj inom buke för den där vill jag använda![]()
Jag använder gärna den där jag med, iaf om jag någon gång lyckas få fram ett vettigt DD-sto att behållaFått en QH med 357 för reining men hingst
Och jag har ju bestämt mig för att endast behålla ston för att hålla QH-aveln liten, vad gör jag nu?
Heureka
Någon som har en mustanghingst med CR och GP runt 700, minst alla g i confo?
4FT@Murray inte behöver du betala fullpris på min Welshhingst!
Hans son, som har något högre GP & bättre confo, har vuxit upp nu så hojta till om du vill prova honom nästa gång.
https://www.horsereality.com/horses/938569/tywodlyd
Åh vilken beslutsångest jag har.. Flytta eller inte flytta och om jag ska flytta, i så fall vart.![]()
Ja, jag har ju trak och oldiesar och det har ju de flesta andra också...Är skitnöjd med min flytt till Sydamerika! Sedan kl 22 i går kväll har jag tjänat mer en jag gör på en vecka i Europa. Två DC har jag fått till också vilket typ aldrig händer i Europa då jag avlar för tävling. Kolla var det finns minst av de raser du avlar på och luska lite så att inte en masa storspelare med de raserna bytt till just den kontinenten.
Tyvärr samma pappa som mitt lediga stoMen ska komma ihåg honom för framtiden!
Ja tack, sa jag till den där, och betäckte raskt mitt enda lediga sto@Murray inte behöver du betala fullpris på min Welshhingst!
Hans son, som har något högre GP & bättre confo, har vuxit upp nu så hojta till om du vill prova honom nästa gång.
https://www.horsereality.com/horses/938569/tywodlyd