Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså en del arabmänniskor verkar lite bittra för att en del av de bästa hingstarna endast har DP som betalning. Prometheus med 326 för endurance fick endast två gilla på arabdiscorden, båda från bukefalister tror jag.![]()
Ja tack, sa jag till den där, och betäckte raskt mitt enda lediga sto![]()
Jag lovar att när de själva får en kanonhingst så sätter de bara DP där med. Hur ska man annars tjäna dp? Och dessutom är det ju ett sätt att undvika att en bra hingst blir överanvänd.Alltså en del arabmänniskor verkar lite bittra för att en del av de bästa hingstarna endast har DP som betalning. Prometheus med 326 för endurance fick endast två gilla på arabdiscorden, båda från bukefalister tror jag.![]()
Jag lovar att när de själva får en kanonhingst så sätter de bara DP där med. Hur ska man annars tjäna dp? Och dessutom är det ju ett sätt att undvika att en bra hingst blir överanvänd.
Min Shehzaad-avkomma har redan tjänat in sin uppåldringsavgift![]()
Någon som har en mustanghingst med CR och GP runt 700, minst alla g i confo?
Medan jag var med på arabdiscorden så fick jag den typen av kommentarer via PMAlltså en del arabmänniskor verkar lite bittra för att en del av de bästa hingstarna endast har DP som betalning. Prometheus med 326 för endurance fick endast två gilla på arabdiscorden, båda från bukefalister tror jag.![]()
Medan jag var med på arabdiscorden så fick jag den typen av kommentarer via PM
Det gnället var en stor orsak till att jag kände mig obekväm där tillslutDrygt!
Japp nu passar perfekt. Hovis kommer om stund och ska se om hon kan hitta något i hoven på hästen. Den har alldeles för ont för att det ska bero på enbart en senskada.@Shaggy Har du tid med Myosotis-dejter? Och skulle man kunna få några med Luxtamere Certified efter det?
Japp nu passar perfekt. Hovis kommer om stund och ska se om hon kan hitta något i hoven på hästen. Den har alldeles för ont för att det ska bero på enbart en senskada.
@Riru är du också här?
Har ni för övrigt sett att Bittercowgirl säljer en hingstunde med 321 för distans och 53 i stryka på discord DM-lot-6 e en av Inverterads hingstar
Japp nu passar perfekt. Hovis kommer om stund och ska se om hon kan hitta något i hoven på hästen. Den har alldeles för ont för att det ska bero på enbart en senskada.
@Riru är du också här?
Har ni för övrigt sett att Bittercowgirl säljer en hingstunde med 321 för distans och 53 i stryka på discord DM-lot-6 e en av Inverterads hingstar
Är nästan sugen på att köpa bara för att.... Än så länge är han ju asbillig men har tyvärr inte lust att rensa stallet just nu.Såg det, undrar hur hon tänker, finns ju bara en handfull hingstar över 320 och några föl.
Typ
Kanske. Jag bor ju i Afrika nu
@Riru är du också här?