Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack! Men förlåt, det var inte meningen att tävla mot dig i NC showerna 🙈

Men sluta :laugh: Har inte haft konkurrens på hela tiden jag vart här typ. Nu håller jag hårt i mina hrc dock. Måste köpa utrustning också för nu får mina hästar sina asses kicked i tävlingarna!:cautious:

Men sluta :laugh: Har inte haft konkurrens på hela tiden jag vart här typ. Nu håller jag hårt i mina hrc dock. Måste köpa utrustning också för nu får mina hästar sina asses kicked i tävlingarna!:cautious:
Jag var alltid ensam i NC showerna i afrika, smidigt sätt att tjäna lite hrc o dp, men skittråkigt att ingen annan tävlade

Jag var alltid ensam i NC showerna i afrika, smidigt sätt att tjäna lite hrc o dp, men skittråkigt att ingen annan tävlade

Du flyttade ifrån Afrika? O_o
Eller ja, är det tråkigt så är det ju oavsett hur mycket man tjänar.
Nu blir det ingen extra avgift för betäckningar iaf mellan oss!(Vilken snåljåp jag låter som nu) :rofl:

Du flyttade ifrån Afrika? O_o
Eller ja, är det tråkigt så är det ju oavsett hur mycket man tjänar.
Nu blir det ingen extra avgift för betäckningar iaf mellan oss!(Vilken snåljåp jag låter som nu) :rofl:
Japp, måste ju utforska världen lite 😁 Och det kom ju massa folk dit, så då flydde jag

@Murray stoet betäckt med Dragonfly kastade. Försöker gärna igen, och har ett till sto jag gärna betäcker med honom om det går bra? :)

Typ nån gång under morgondagen om det fungerar för dig (jag lär inte vara inne så mycket mer ikväll)?

@Murray stoet betäckt med Dragonfly kastade. Försöker gärna igen, och har ett till sto jag gärna betäcker med honom om det går bra? :)

Typ nån gång under morgondagen om det fungerar för dig (jag lär inte vara inne så mycket mer ikväll)?
Självklart. Om du har discord är snabbast sättet att skicka privat där.

Alltså hur blir man av med utrustning? Jag måste ju använda det nu så behöver få iordning på inventory. Men sätter jag det jag inte vill ha på hästar som jag skickar till Gisela så får jag tillbaka skiten :banghead:

Alltså hur blir man av med utrustning? Jag måste ju använda det nu så behöver få iordning på inventory. Men sätter jag det jag inte vill ha på hästar som jag skickar till Gisela så får jag tillbaka skiten :banghead:
Man kan inte bli av med utrustning annat än genom att sälja hästar med den

Sätt det på en häst du säljer. Tror det är enda sättet numera.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka