Tack! Men förlåt, det var inte meningen att tävla mot dig i NC showerna![]()
Men sluta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Men förlåt, det var inte meningen att tävla mot dig i NC showerna![]()
Jag var alltid ensam i NC showerna i afrika, smidigt sätt att tjäna lite hrc o dp, men skittråkigt att ingen annan tävladeMen slutaHar inte haft konkurrens på hela tiden jag vart här typ. Nu håller jag hårt i mina hrc dock. Måste köpa utrustning också för nu får mina hästar sina asses kicked i tävlingarna!
![]()
Jag var alltid ensam i NC showerna i afrika, smidigt sätt att tjäna lite hrc o dp, men skittråkigt att ingen annan tävlade
Japp, måste ju utforska världen liteDu flyttade ifrån Afrika?
Eller ja, är det tråkigt så är det ju oavsett hur mycket man tjänar.
Nu blir det ingen extra avgift för betäckningar iaf mellan oss!(Vilken snåljåp jag låter som nu)![]()
Mitt sto är synligt rabicanoHåller på att försöka fasa ut dåliga bärare (mer än 1A) men även bärare över lag. Vill försöka bara ha synliga ston i stallet.
Absolut! Är inne en stund till idag@Mumfie jag har ett sto åt lightning eagle om det går för sig?![]()
Fortfarande kvar? Fastnade att träna pixelhästarnaAbsolut! Är inne en stund till idag
Självklart. Om du har discord är snabbast sättet att skicka privat där.@Murray stoet betäckt med Dragonfly kastade. Försöker gärna igen, och har ett till sto jag gärna betäcker med honom om det går bra?
Typ nån gång under morgondagen om det fungerar för dig (jag lär inte vara inne så mycket mer ikväll)?
Fortfarande kvar? Fastnade att träna pixelhästarna![]()
Och jag är här! Har två ston nu om det går bra?Nä, men nu är jag![]()
Absolut!Och jag är här! Har två ston nu om det går bra?
Tack!Absolut!
Man kan inte bli av med utrustning annat än genom att sälja hästar med denAlltså hur blir man av med utrustning? Jag måste ju använda det nu så behöver få iordning på inventory. Men sätter jag det jag inte vill ha på hästar som jag skickar till Gisela så får jag tillbaka skiten![]()
Sätt det på en häst du säljer. Tror det är enda sättet numera.Alltså hur blir man av med utrustning? Jag måste ju använda det nu så behöver få iordning på inventory. Men sätter jag det jag inte vill ha på hästar som jag skickar till Gisela så får jag tillbaka skiten![]()
Sätt det på en häst du säljer. Tror det är enda sättet numera.