Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bestämde mig för att flytta till Australien. Vilken skillnad från Europa. Behövde fylla upp confo-showen själv för att få ihop 10 starter. Mina hopphäster som placerade sig ofta i Europa placerar sig mest hels tiden nu, även när de inte är fulltränade. I dressyren har jag knappt någonsin fått någon placering i Europa, men börjar få några här. Det blev så mycket roligare att spela.

Jag brukar försöka undvika att det syns i stamtavlan men det avgör man själv. Tallulah87 har en IW Einar efter Megaloprepus med G+ canter och gallop så då får du ett led till men fortfarande synligt tyvärr.

https://www.horsereality.com/horses/941878/iw-einar

Även dessa men de kanske har lite sämre GP och är dyra men värt en koll:

https://www.horsereality.com/horses/596264/

https://www.horsereality.com/horses/886566/

https://www.horsereality.com/horses/732846/
Tack :), pengar är inget problem så dom tre ska jag verkligen överväga ;)

Nytt rabicano sto tror jag, sitter på mobilen och det är så minimala prickar :cautious: Kan någon kolla? https://www.horsereality.com/horses/1011408/rabicano-carrier
Jepp

34845

Tack!!

Allmän fråga - är rabicano A-T så pass vanliga än att man går efter deras siffror? Antagligen inte va?
Jag tar ingen hingst med mer än 1 A, finns en hel del utan och med 3 VG. Men jag har inte börjat kolla på confo siffrorna utan går bara på antal VG och GP.

Tack!!

Allmän fråga - är rabicano A-T så pass vanliga än att man går efter deras siffror? Antagligen inte va?
Jag gör nästan som Trott, kollar confon och försöker hålla mig utan An, och inte allt för låg totalGP. Så fort jag fått upp vettig confo, så ska jag börja kika närmare på siffrorna

Jag är också jättesugen på att flytta till nån annan värdsdel men kan inte bestämma mig..

Samma här. Vad är det för dressyrsiffror i toppen hos er då @starcraft och @iiantazie ?

Jag, som var så säker på att jag INTE skulle flytta från Europa, börjar vackla. Känns dumt att inte bunkra upp med pengar tills när man måste börja köpa mat och strö till hästarna osv.

Sökte, via search, på hur många sidor med trakheners som finns för var världsdel och fick det här resultatet:

Afrika 82
Asien 202
Australien 204
Europa 1288
Nordamerika 533
Sydamerika 206

Jag funderar på Sydamerika så att vi sprider ut oss lite. Någon som bor där?

Samma här. Vad är det för dressyrsiffror i toppen hos er då @starcraft och @iiantazie ?

Jag, som var så säker på att jag INTE skulle flytta från Europa, börjar vackla. Känns dumt att inte bunkra upp med pengar tills när man måste börja köpa mat och strö till hästarna osv.

Sökte, via search, på hur många sidor med trakheners som finns för var världsdel och fick det här resultatet:

Afrika 82
Asien 202
Australien 204
Europa 1288
Nordamerika 533
Sydamerika 206

Tittade lite snabbt i toppen av dressyr-resultatlistorna och ser ut att ligga runt 265-270 hos trak, fanns mycket welsh också.

Afrika 82
Asien 202
Australien 204
Europa 1288
Nordamerika 533
Sydamerika 206

Riru hänger väl i Sydamerika? Kanske Trott också :)? Jag minns inte när jag flyttade men det är inte många dagar sedan och jag har fått ihop över 500 000 sedan dess och då är knappt hälften av hästarna igång och tävlar så ja... Ta chansen tycker jag.

Jag tyckte nog det var roligare i Europa där man såg andra bukenamn i resultatlistan så jag kanske återvänder men tänker att runt 5-10 miljoner i säkerhet kan vara bra att ha.

Afrika 82
Asien 202
Australien 204
Europa 1288
Nordamerika 533
Sydamerika 206

Om du är med i ETS på discorden har de lagt ut länkar till resultatlistorna för alla disciplinerna i respektive kontinent.
Om inte, kan jag kopiera in senare ikväll (eller om någon annan har möjlighet innan)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • FÅRtråden