Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@MulleMustang jag bor i Sydamerika, och jag får väl ihop 500 000-1 milj på en vecka typ. Tävlar främst i racing och endurance, men även eventing. Har 2 hästar i dressyr och 1 i hoppning 😂 mina tävlar trots dom inte är fullt tränade.

Man kanske skulle flytta till sydamerika.. :angel: tävlingarna i afrika är inge roliga nu när man inte har några trakehners kvar 🙈

Samma här. Vad är det för dressyrsiffror i toppen hos er då @starcraft och @iiantazie ?

Jag, som var så säker på att jag INTE skulle flytta från Europa, börjar vackla. Känns dumt att inte bunkra upp med pengar tills när man måste börja köpa mat och strö till hästarna osv.

Sökte, via search, på hur många sidor med trakheners som finns för var världsdel och fick det här resultatet:

Afrika 82
Asien 202
Australien 204
Europa 1288
Nordamerika 533
Sydamerika 206

Jag funderar på Sydamerika så att vi sprider ut oss lite. Någon som bor där?
Jag har en PRE på snitt 80 i dressyr som tar placeringar här. Om man får 94% här så är man i toppen, i Europa fick man typ plats 25...

Och ang diskussionen om AT rabicano tidigare så verkar det som att folk går mest på confo och färg just nu, stammen spelar heller ingen roll. Min inavlade Acrossus som har lite mer blingbling drar in mer betäckningar än min renavlade(trots bättre confo och G+ på galopp), den använder typ ingen utanför buke.

Så tips, satsa inte på ickeinavlade från scratch om ni verkligen inte vill ha det själva. Folk bryr sig inte ändå. Önskar jag hade hoppat på linjeavelståget från början men nu känns det försent. Tror jag ligger för långt efter :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka